2013. október 8., kedd

A pocket full of soul

Sziasztok!
Mint látható, a blog még van, létezik, mondhatni vegetál.
Tulajdonképpen sanszom sincs egyelőre ennél többet írni. Hatodik hetem nyúzom a laborban, és kezdek egészen összebarátkozni mindenkivel. :) Jól érzem magam, bár néha kicsit fáradt vagyok. Nem nagyon dolgoztam még ebben a hagyományos napi 8 órás munkarendben, és még szokatlan, hogy csak a hétvége van szórakozásra. Szokták volt mondani,hogy "nem szokta a paraszt a szántást".
Folyton van valami dolog, tanulunk, Bárózunk, tekerünk, bulizunk, utazgatunk, ésatöbbi. :D Viszont állandó jelleggel, átlag 2-3 naponta van valami bajom, hol megfázok, hol taknyos vagyok, most meg éppen felfáztam, úgyhogy ennek örömére ki is vettem egy nap szabit. Úgyhogy immun turbo boost van jelenleg, zabálom a citromot két pofára kábé. :)
Ezenkívül minden a legnagyobb rendben. Tervezem, hogy az egyik kollegámmal heti kétszer elgaloppozunk spinningelni. Jelenleg a szar is belém fagy, nincs lelki erőm biciklire ülni, pedig csoda jó gépek ezek, épp hogy nem önjárók. :D


Mindketten diétázunk, igyekszünk odafigyelni az apróbb részletekre is. Én többnyire abonetten, kefíren, sajton, gyümöcs-zöldségen élek. Máté meg a harcosok étrendjét csinálja, és kicsit utálom is, mikor leül mellém a szó szoros értelmében zabálni. Oh, bocs, lakomázni, ahogy ő mondja. :D De az életszar és kegyetlen, nem lehet mindenkinek olyan anyagcseréje, mint neki. :D
Egy hónap, és megyünk haza Nickelback koncertre, és három napot otthon is leszünk anycival. Meg megyünk Bátyushoz, és remélem a barátokra is jut idő. Megint rohanás lesz, de úgy szép az élet, ha zajlik. 
Azt gondolom, nagyon jó úton haladunk Mátéval, és igazán arrafele megyünk, amerre mennünk kell, ha oda akar jutni, ahova. 
A viszonthallásra!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About