2013. december 7., szombat

Your love is king

Hosszú-hosszú ideje nem jelentkeztem. Most azonban egy olyan nap előtt állok, ami sikerülhet így is, meg úgy is.

Sokat dolgoztam az elmúlt hónapokban, mindent igyekszem megtenni, hogy biztos helyem legyen a laborban, hogy biztonságban tudjunk szeptemberben távozni az országból, lehetőleg olyan gyorsasággal, mint akit seggbe lőtt az ármány.
Múlt héten hosszú idő után epe rohamom volt, azt hittem ott maradok, a kollegáim kihívták a mentőt, egyenes út a sürgősségire, és sajnos beigazolódott amit el akartam kerülni, nem úszom meg a műtétet. De mivel sikerült egy évet kibekkelnem a dolog nélkül, így volt idő arra, hogy a kövek több, mint duplájukra nőjenek, amit azzal hálál meg a sors, hogy most már nem tudják csak a köveket kivenni, muszáj kompletten az epehólyagot. Hát na...ritkább leszek egy szervvel. De nem tesz jót a lelki világomnak, hogy aláíratnak velem ilyen szarokat, hogy tudomásul veszem, hogy belehalhatok, és társai. Igen. Lehet ilyen vége, meg lehet olyan is.

Holnap kell befeküdnöm, és hétfőn műtenek. Felértékelődött minden, ami körbevesz. Minden és mindenki. Ilyenkor döbben rá az ember, mennyire szeret élni.

You are everything to me...
 És igen...bár sosem feledtem egy percre sem, mennyire szeretem őt, de most...most egész más...fel sem fogtam talán eddig, hogy ő a világegyetemem közepe, egyszerűen a minden. Szeretnék még sokáig vele lenni. Egy életen át. És annyi minden vár még ránk, hogy egyszerűen ezt meg kell csinálnom, ez hajt. Erősnek kell lenni, és úgy kijönni onnan, hogy úgy folytassunk mindent, ahogy abbahagytuk. Ez talán egy figyelmeztetés. Figyelmeztetés fentről, hogy tiszteljem a testem. Tudjátok, respect your body. Mert mindenből csak egy van, és nem minden pótolható. Az ember alapvetően olyan, hogy azt gondolja, hiszi, érzi és tudja, hogy vele nem történhet meg. Ne...ne tegyétek. Figyeljetek oda magatokra, mert van, hogy nincs második esély. Egy epehólyag nélkül elélsz. De egy szív nélkül? Egy máj nélkül? Vese nélkül?
Rajtad áll, vagy bukik minden.
Kérlek, szorítsatok értem, minden lehetséges módon.

Üdv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About