2014. január 31., péntek

Fight Klub- Back to myself

Sziasztok!
Nos, lassacskán, de úgy tűnik, visszatérek önmagamhoz. Mindig van ugyebár egy pont...
Ma dumálgattam a laborvezetővel, és meséltem neki, hogy szívesen eljárnék edzeni, de egy edzőtermet ismerek csak itt Nyíregyházán, és az a Brekk Fitness (písz Zozókám :).
Nekem azonban nem nagyon gyere be ez a terem, egyszerűen ezt tudod, ahogy belépsz. Nem szimpatikusak az emberek, akik odajárnak. Valahogy kinézik az "idegent". És akkor mondta Zsé, hogy van itt egy hely, ami ajánlással működik, nem járhat oda bárki. 14,000 jó magyar forint a havi korlátlan bérlet, de abban a wellnesstől kezdve minden kutyafasza benne van. Nah mondom akkor köszcsi-puszcsi az ajánlást, és megyek, és regisztrálok. 2 ember ajánlása szükséges egyébként.
Ez a fantasztikus hely a Fight Klub.


Már a parkolójától lehidaltam kábé, audik, mercedesek, vacsiúj volvok, szóval értitek, státuszszimbólumok. Az egész hely egy nagy elit klub. Bárki elmegy melletted, legyen az edző, recepciós, vagy vendég, mosolyogva köszön. Ez már nagyon bejött nekem. Regisztráltam, megadtam az ajánlások, és ha a vezetőség lemeozott, jelentkeznek, hogy mehetek.
Megkérdezték, hogy szeretném-e, ha körbevezetnének, mégis csak tudjam merre van az arra. Há' mondom honnemá. Jött egy tök helyes (egyébként kábé 50 kg-s), cuki pofa csaj, megmutatta az öltözőt. Piros pont újból, tiszta, korrekt, a zuhany eszméletlen higiénikus, ésatöbbi, ésatöbbi. Felmentünk az emeletre a terembe, fantasztikus gépek tömkelege, fejlett cardio részleg, tényleg, amit csak kívánhatsz. Ezen a ponton elmondta a csaj, hogy 20 perc cardio után vízet hoznak nekem, az edzés végeztével, vagy ha úgy tetszik előtte, sárgarépából, banánból, narancsból álló gyümölcstálat kap minden vendég. A törölközőt külön adják (hót ingyen persze) az edzéshez, zuhanyzáshoz, wellness részleg használatához. Ezután megmutatta a wellness részt. Bazzeg. Megint a szívemhez kaptam nagyából. 10 személyes jacuzzi, infraszauna, finn szauna, ellenáramoltatós medanszié. Bazdmeg. Nekem ez kell...A zsákszobát is nyugodtan lehet használni (tele bokszzsákkal, kettlebellel, trx szalagokkal, etc etc...).
Hát szóval nagyon remélem, hogy már hétfőn hívnak, és mehetek, mert heti 3-4x mint akit seggbe lőtt az ármány, visítva fogok leszaladni, és alig fogom várni a munka végét, hogy mehessek. Kompletten az egész úgy ber fasza, ahogy van.
Egyébként mostanában ráálltam hogy sütöm magamnak a TK kenyeret, sonkával eszem, salátalevéllel (paradicsomot, paprikát, uborkát, és úgy általában nagy részt semmit sem ehetek). Szóval megint úgy érzem jó úton vagyok, és talán mire Buborékkal eljön a nagy nap, igazi, nagybetűs Nő leszek.

Üdv néktek a következő bejegyzésig (ami mostantól gyakoribb lesz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About