2012. március 27., kedd

Itt a tavasz!

Sziasztoook!

Hát, nekem valami brutálisan jó kedvem van...Itt a tavasz, végre elég egy pulcsi, ezerrel cangázom, rajta vagyok az ügyön, hogy futni is elmenjek, de én annyira, de annyira utálok futni, hogy az valami félelmetes... :D
DE! A lényeg az, hogy járok edzeni, mellette bicajozom, tehát: MOZGOK! Ez a legfontosabb. Mozogni emberek, jó idő van, levegőn leszel, és este úgy fogsz lefeküdni, hogy ma is megtettél mindent az alakodért. Egyébként arra jutottam, hogy nem mérem magam kilóra. Nem azért, mert megmértem magam, és nem tetszett amit láttam. Erről szó sincs. Centiket fogok mérni. Mert tudjátok a fogyásnak van egy fázisa, amikor megáll a mérleg nyelve, ha a fene fenét eszik, akkor is. Nah, itt szoktam én abbahagyni. De, ugyanezen idő alatt viszont centire keményen változol, de hát azt ugye nem méri a mérleg. Te meg el vagy kámpicsorodva, hogy bakker, edzel, alig eszel, azt jól nem történik semmi. Pedig nem szabad elfelejteni, hogy az izomnak súlya van. Nem is kevés.

The easy day was yesterday! :)

This is war!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About