2012. március 29., csütörtök

Izomláz, új étrend, új kiegészítők

Ejj, olyan izomlázam van, hogy az valami embertelen, de ez tök jó, mert érzem, hogy vagyok :D Lerendeztem a szokásos Biotech rendelésem...A változás annyi, hogy most beiktattam egy fehérjét is, mert új étrendre készülök (lélekben is, nem lesz egyszerű)... Az étrendet írom nemsokára, de addig is, lássuk a macit. Vitaminjaim még vannak az előző rendelésből, a zsírégetőm elfogyott, így azt is bedobtam a rendelések közé, mert nagyon bevált.
Tehát akkor a rendelésem:

Nitro Pure Whey Gold

 Nah, tehát ez esetleg magyarázatra szorul. Az étrendünknek ugye az az alapja, hogy a szénhidrátot elhagyjuk minél jobban (nem teljesen azért), és fölnyomjuk a fehérje bevitelt (fehér húsokkal, tejtermékekkel, stb.). A fehérjéknek köszönhetően az izomépítés felgyorsul, de mivel a szervezetünkben nincsenek fehérje raktárak, így ez folyamatos pótlásra szorul (ellentétben a szénhidrátokkal, amiket ugye zsír formában keményen raktározunk). Na már most...a legjobb hasonlat talán ez: a fehérje az az izmaidnak, ami a benzin az autódnak... Ha értitek mire gondolok. Egész egyszerűen adj enni az izmaidnak, hogy fejlődhessenek!

Brutal Blade-t talán nem kell ragoznom, pár bejegyzéssel alább már megtettem, még mindig embertelen jó cuccnak tartom. Mára ennyi, nemsokára jelentkezem az új étrendemmel. Addig is ne felejtsétek el: A LEHETETLEN NEM LÉTEZIK! A lehetetlen a kis emberek szava.

Csajoknak egy kis szemgyönyörködtetés: :)

Mi meló lehet ebben a testben, atyaég...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About