2013. július 5., péntek

This is the new beginning

Sziasztok Tedwysek!
Nos, miért a cím...Nem, nem a diéta kezdődik előről...sok minden megváltozott röpke pár hét alatt, és most azt hiszem, a legjobb szó, ha azt mondom, úgy érzem, a lábaim előtt hever a világ.
Először is, kurva jól érzem magam a bőrömben, a tizenpár kiló mínusz határozottan jót tett. (kár is leírni, ez tök egyértelmű). Nagyon élvezem a diétát, és imádom, hogy ezt az egészet Mátéval csinálhatom. Jó dolog, ha az ember párja társ mindenben, ebben is. Úgy érzem, húzzuk egymást, és motivál, hogy csinálja a másik is. Azt hiszem ez egy kapcsolat alapvető lényege, hogy ne lesüllyedjetek egymás mellett, hanem segítsétek egymást felemelkedni. Mindamellett persze, hogy boldoggá teszitek egymást minden szinten.

A világért nem akarom elkiabálni, de nagyon úgy fest, ismét költözködöm, röpke fél éven belül másodjára. Ezúttal Mátéval költözök össze. Annak okán, hogy ha minden igaz, sikerül a szakmámban, azaz fogtechnikusként elhelyezkednem, ha a jó Isten is úgy akarja. Ami azért jó, mert végre nem csak elméletben mehet ez az egész együtt, hanem futkorászhatunk, és edzhetünk is együtt. Szánsájn, heppi. ;)
Másrészt hamarosan megyünk nyaralni Nomiékkal, meg a bátyámékkal, így lightos hatosban, 2 egész hétre. Végre távol mindentől, internettől, munkától, és legfőképp az emberektől. Diéta ide, vagy oda, hamarosan betöltöm a negyed százat, ebből kifolyólag erősen tervben van egy embertelen bebaszcsizás, mert ez már jár, végre olyan emberek közt, akiket mindennél jobban szeretek. Az edzések viszont ott is nagyon prímán tudnak majd működni, szóval azt hiszem ennyinek bele kell férnie. Ha meg nem, akkor is, és pont. :D
Spécire fejlesztettem a zöldség, illetve gyümi turmixokat, ezekkel olyan jól elvagyok, mint a befőtt. Nagyon-nagyon minimális szénhidrátot viszek be, és rengeteg fehérjét. Ettől persze tökre energikus vagyok, meg minden, ami ilyenkor szokás. Áh, nem. Hazudok. Kurva fáradt vagyok, de ezt betudom az embertelen sok munkának, ami a nyakamon volt a héten, meg a feszkónak, ami a trafik mutyival járt, tekintve, hogy erősen érintett vagyok a dologban. De végtére is ez megoldódott, most lehet a továbbiakon törni a buksit.
Mindennek ellenére úgy látom, hogy jobban alakul az életem, mint eddig bármikor, és több sikert mutattam fel, mint valaha. Sosem voltam ilyen boldog, és ezt minden áldott nap megerősítik mások is. Hoztam nektek pár életképet az elmúlt hetekből, hogy lássátok, mennyire mesefasza minden. Everyday I'm shufflin'! :D

Kis csipet-csapat :) Imádom őket...

Az én kincsem, meg az ütődött bátyám :D (Al Bundy)

Volt baj gazdagon :P

Az egy szem fiam újabban újságpapíron él

Nowadays...

Csak mert...


P.s. Átvarrattam a főnixet, hamarosan jön a kövi tetkó :D

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy jól alakul a diétád :) Jó volt ezt a bejegyzést olvasni, kicsattan a jókedvtől :) Sok sikert a továbbiakban is, remélem, minden összejön, Bea

    VálaszTörlés
  2. Olyan szép lett az arcod...
    Létezhet, hogy ennyire meglátszik rajta a szerelem, és a boldogság? Mintha nem is te lennél...

    VálaszTörlés

About