2011. október 26., szerda

Mert visszatért az eltökéltség

Nos, mint azt a bejegyzések "sűrűségéből" is észlelhettétek, nem sok mindenhez volt mostanság kedvem, tornához sem, külön főzni sem, semmihez sem. Azonban ma reggel, varázsütésre megint másképp látom a világot...Magam sem tudom minek köszönhető ez, de így van. El is mentem tornázni, holnap is megyek, és az étrendet is folytatom. 2 hónap alatt kínkeservesen ledolgoztam, amennyit ledolgoztam (magam sem tudom mennyit, mert nem merem magam mérni), és majdnem eldobtam magamtól. Tehát a tanulság még mindig ugyanaz: nem szabad leállni...
A legtöbb terem, és az is, ahova én járok, tele van tükrökkel, körbe-körbe. Olyan szépnek láttam magam ma reggel edzés közben, hogy mindenből egy szériával többet csináltam. Láthatóan jól éreztem magam a bőrömben. Megvettem megint minden hozzávalót, úgyhogy holnaptól keményen megy tovább az étrend, vitaminok, stb.
ÉLETRE KELL KELNEM... Szurkoljatok, és hajtsatok velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About