2011. október 5., szerda

Szebb napot...

Sziasztok!

Hát ma nincs túl jó napom, semmihez sincs kedvem. Fél óra, és indulok edzeni.
Apropó, edzés...most 1-2 hétre visszaálltam a hétfő-szerda-péntek kombinációra, mert költözködünk, úgyhogy nagyon sok a dolog, egyszerűen képtelen vagyok 86 felé szakadni. De pótolom röplabdával, mert hogy szerveztem egy röplabda csapatot, akikkel kedden és csütörtökön járunk játszani. Ha lezajlott a költözés, visszaállok a két napot megyek, egyet nem edzéstervre.
Természetesen  most esélytelen az is, hogy két félét főzzek mindig, ugye amit én eszek, meg amit a család, mostanság még egy félét sincs időm főzni.
Ha megvolt a nagy költözködés, minden visszaáll a régi rendre. Le vagyok merülve teljesen, fizikailag is, meg szellemileg is, úgy kelek fel reggelente, mint akit kifacsartak.
Nemsokára jelentkezem a tízóraival!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About