2011. szeptember 28., szerda

A reggeli

Jó reggelt! Sikeresen elbénáztam valamit a bejegyzéseknél, így újra kellett tennem az összeset, így úgy tűnhet, mintha nagyon-nagyon szorgos lennék, és ma reggel potom 10 percen belül megírtam négy bejegyzést, meg még ezt is, de neeeem! :D
Nos, ígéretem szerint, az étrend legfontosabb elemei következnek, hogy egy kicsit csigázzam a fantáziátokat, külön-külön, napról-napra megkapjátok tőlem a lényeges információkat. :)
Tehát, akkor ma a reggeliről fogunk beszélni!
Minden étkezésre 3 variációt kaptam, hogy mégse legyen olyan unalmas, hogy mindig ugyanazt esszük. Figyelem! Az étrendet egy személyi edző írta, az én súlyomra, az én magasságomra! Ha Te könnyebb vagy, mint én, és alacsonyabb, akkor értelemszerűen az adagok arányosan csökkennek! Ez az étrend 182 cm-re, és 128 kg-ra készült el! Lássuk akkor!

  • Palacsinta: 100 gr zabliszt (ha nem kapsz zablisztet az üzletben, akkor megfelel az is, ha hagyományos zabpelyhet ledarálsz, így egy kicsit durvább lesz a tészta, de az íze ugyanolyan), 2 tojás, 200-300 ml tej (0,5 %-os), és aki igényli, tehet bele édesítőt valamit, én nem szoktam! Tölteléknek használhattok kakaót, vagy lekvárt, esetleg darált diót. Nem is olyan rossz ez a palacsinta, mint ahogy elképzelnéd! Ez körülbelül 3-4 palacsinta lesz, én rendszerint csak kettőt tudok megenni, nagyon laktató!
  • Szendó: 100 gr teljes kiőrlésű búzakenyér, vagy szója kenyér (ez kb. 3-4 vékony szelet kenyér, ebből sem sikerült még ennyit megennem...), 50 gr kemény sajt (maximum 30 %-os zsírtartalom!), 80 gr baromfi sonka, zöldség. Ez a menü nekem például a kedvencem, már-már olyan, mint bárki másnak a reggelije :)
  • Zabkása: 100 gr zabpehely, 300 ml tej, 1 darab reszelt alma, 4 EK darált dió, mazsola, fahéj. Ízesítést persze saját szájíz szerint, én ebből csak a zabpelyhet, illetve a tejet eszem, én nem igénylem, hogy édesebb legyen! DE! Csak mértékkel! Ha fél kiló darált diót teszel bele, ott vagy, ahol a part szakad, akkor nyugodtan ehetsz akár tükörtojást, bacon szalonnával, meg két parasztos szelet fehér kenyérrel!
Ez volna a reggeli. Az ételek lemérése nagyon fontos, még elkészítés előtt! Egy idő után a mérleget elhagyhatod, mert pontosan fogod tudni, mekkora adag valójában a grammban leírt étel. Körülbelül egy hét alatt ezt kitapasztalod, és utána nincs szükség rá.

Fontos! Legalább 3 liter vizet meg kell inni naponta, ez az anyagcsere során is sokat számít, el kell hagyni az ízesített folyadékokat, Coca-Cola light, illetve zeri engedélyezett!
Az ételeket nem állati zsíron, vagy napraforgó olajon elkészíteni, szigorúan oliva olajat kell használni! Abból is csak a szükséges.
Kihagyni a fehér asztali cukrot, helyettesíteni mézzel, illetve édesítőszerekkel!

Nemsokára jelentkezem a tízóraival!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About