2011. szeptember 28., szerda

Hazatérvén az edzésről


Most értem haza a teremből, ma is keményen megdolgoztattam a testem, szó szerint a határaim feszegetem minden egyes edzésen. Van erre egy nagyon jó idézet:

"Egy adott napon, adott körülmények között azt gondolod, korlátaid vannak. Majd eléred a határt, és azt mondod: "oké, ez a határ". Majd hirtelen egy kicsit tovább lépsz. A gondolataid hatalmával, az eltökéltségeddel, az ösztönöddel és a tapasztalatoddal nagyon magasan tudsz repülni." (Ayrton Senna)

És ez mennyire igaz! Bármire képes vagy, olyan dolgokra is, amit sosem gondoltál volna. Csak a kitartás, és az eltökéltség visz előre! Évekig dolgoztam azért, hogy akkora legyek, mint amekkora vagyok, el kell fogadnom, hogy azért is meg kell, hogy dolgozzak, hogy ennek az ellenkezőjét érjem el. Azonban egy nagy különbséget fel kell fedeznetek nektek, fogyni vágyóknak: Fogyni sokkal könnyebb, és gyorsabb, mint hízni! Gondold el, hogy az évek során, szép lassan araszolgatott fel mondjuk évi 10 kiló... Ezt ha igazán akarod, egészséges keretek közt 1-2 hónap alatt úgy ledobod, mint a szél... Azért mégis csak van valami kiengesztelő ebben, nem? :) És neked barátom, aki 10-20-30-40 kilótól megakarsz szabadulni, nincs más dolgod, mint hinni magadban! Ne másért csináld, ne azért, mert nem tetszel a párodnak, vagy mert nincs is párod. Ne azért csináld, mert kifiguráznak az osztálytársaid, a kollegáid, az ismerőseid! A saját elvárásaidnak kell megfelelned, nem másénak! Mert ha másért csinálod, nem igazi a motivációd, azonban ha magadért, akkor kiapadhatatlan marad az erőforrásod, hisz Te mindig létezni, és érezni fogsz!
Így nem marad más hátra, arra buzdítalak, hogy küzdj velem, és én segítek neked kitartani, és végig csinálni ezt a harcot! Mert ez egy harc. saját magad és a korlátaid kell legyőznöd, és ennél nagyobb harc nem is létezik a világon: átlépni a saját határaid! Mindennap egy új siker lesz, és ez erőt fog adni, hogy tovább csináld! Tarts velem egy új élet felé! 



Ismerős?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About