2011. szeptember 28., szerda

Nem számít ha nem hisznek benned, meríts erőt belőle!


Érdekes dolog történt velem, illetve nem is annyira érdekes, mert számítottam erre. Egy barátnőmmel voltam vásárolni, akinek a párja ugyanahhoz az edzőhöz jár, mint én. Közölte, hogy úgysem fogom tudni sokáig tartani ezt az étrendet, mert az ő párja is csak 2 hétig csinálta. ÉS? Én nem ő vagyok. Nincs olyan, hogy most valami közbejön, csinálok valami gyorsat. Fel kell fogni, hogy ez egy életforma... Ha ÉN úgy akarom, akkor tudom úgy alakítani az életem, hogy tudjam csinálni, gond nélkül. Mindezek után még azt is mondta, hogy ő nem is tud engem másképp elképzelni, ő így szeret, így szokott meg.
Igen...van, hogy a környezeted nem hisz neked. Mert lehet, hogy ez már a 186. fogyókúra, amibe belekezdesz. És igen... van, aki tényleg nem elég kitartó. De kérdem én: nekünk kövéreknek nem jár az az előjog, hogy bízzanak bennünk? Mi kevesebbek vagyunk másoknál? Nem. Nem vagyunk kevesebbek. De néhányan képtelenek beleképzelni magukat ebbe a szituációba. Van egy pont, ahol Te, én, és minden más túlsúlyos azt tudja mondani vérkomolyan, hogy ELÉG. Én eljutottam ide... Te mikor jössz rá, hogy képes vagy megtenni? Hogy erős vagy, és kész arra, hogy megváltoztasd az életed?
Azt akarom, hogy egy év múlva, mikor már gyönyörű leszek, mindenki tátott szájjal kérdezze meg: hogyan sikerült? És én megfogom köszönni nekik, hogy nem hittek bennem, mert ez volt az, ami erőt adott. Hogy ne legyen nekik igazuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About