2011. szeptember 28., szerda

Változnak az idők, s vele változhatsz Te is!

Évek óta érlelődik bennem is a gondolat, mint sok más emberben, nem jó ez így...
Nem jó az, hogy tisztában vagyok vele, milyen lehetnék, mégis punnyadok, és nem teszek érte semmit. Jó alaposan seggbe rakom magam ezzel a hozzáállással. Az évek hosszú során felnevelgettem magam szép nagyra.....
ENNEK MOST VÉGE!
De tudni akartam, ez most komoly próbálkozás lesz-e... Így egy hónapja tesztelem magam... átmentem.
Talán soha semmit nem csináltam annyira kitartóan, mint most ezt. 1 hónapja bevezető edzéseket végzek egy teremben, guggolás, kitörés, lábemelés, szobabiciklizés...alapjában véve nem megerőltető dolgok (azért kemény súlyfelesleggel megérzed...)
Nem csináltam különösebb diétát mellé,  azt akartam, szokjak hozzá ehhez, és mikor már úgy érzem, halálosan komolyan gondolom, és ezt most végre nem adom fel, majd akkor vagyok hajlandó külön pénzt költeni az étkezésre is. Az étrendet a személyi edzőm állította össze, ez persze minden egyénre más és más...Mégis, az alapokat jól ellehet ebből is tanulni.
Eddig hétfőn, szerdán, és pénteken jártam egy órát edzeni. Tegnaptól azonban 2 napot megyek, 1 szabad taktikával nyomulok, ez az új edzéstervhez jár. Első nap alsó testrészek, második nap felső, harmadik nap pihenő.
A következő postokban leírom mit csinálunk pontosan, mit eszek pontosan, hogy érzem magam, hogy haladok a fogyással.
Azt akarom, hogy mindenki tisztában legyen vele: A LEHETETLEN NEM LÉTEZIK!!
Nincs holnap, nincs majd hétfőtől! Elmegy az életed, és megfogod bánni, hogy nem tettél magadért semmit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About