2011. szeptember 28., szerda

Bal lábbal keltem fel, de az edzés, és valaki csodássá tette a napom :)


Ma reggel is voltam edzeni. Tegnap felső testrészek edzése nap volt, ma az alsó. Tegnap este lefeküdtem az ágyba, és éreztem mindenem, a karom, a hátizmaim, a hasam... Mindezt annyira, hogy a hideg rázott tőle.
Úgy aludtam el, hogy azt mantráztam magamban, holnap reggel úgy kell felkelnem, hogy semmi bajom, és eltudok majd menni tornázni. És bár ma reggelre is megmaradt a brutál izomláz, ez nem akadályozott meg abban, hogy elmenjek ma is tornázni! (legalább a hidegrázás azért elmúlt) :) Rettentő rossz kedvvel ébredtem ma reggel, de most, torna után, megint úgy érzem, felszabadultam.
Holnap megosztom veletek az étrend titkot! :)
Ma azonban ismét egy idézettel traktállak titeket, ami nem csak a tornára, de az élet minden területére nagyon igaz: 

"A harcos (...) elfogadja, hogy ellenségei azért vannak, hogy próbára tegyék bátorságát, kitartását és ítélőképességét. Ők sarkallják arra, hogy harcoljon az álmaiért." Paulo Coelho

És képzeljétek el, el kellett mennem edzés után közértbe, és az eladó hölgy rám nézett, és azt mondta: Úristen, de jól nézel ki! Mennyit fogytál? Ez most annyira feldobta a napom, hogy hihetetlen!



Nos, megakartam tegnap mérni magam, de rájöttem, nem szabad! Sokszor elkövettem ezt a hibát, most nem fogom. Két hete voltam patikában mérni magam, ugyanis ott részletes mérést csinál a gép, testzsírszázalékkal, meg ilyenekkel. Két hét nem sok. És kezdem érezni az izmaim a testemben, aminek súlya van. Tehát lehet, hogy kilóra nem fogytam egy dekát sem, de mondjuk a testzsír százalékom csökkent néhány százalékot, és így a NETTÓ súlyom is. De ilyen mérésre otthon nincs lehetőség, és nem volt elég erőm ahhoz, hogy ennyi küzdelem után ugyanazt a számot lássam a mérlegen, még akkor sem, ha tudom, ez nem biztos, hogy reális. Az ilyen jellegű mérések nagyon eltudják venni az ember kedvét. Így betartom az ígéretem az edzőmnek, és havonta egyszer mérem magam patikában, és a lapot, amit kinyomtat a gép, elviszem neki, hogy lássa, hogyan alakulok, meg hogy betartom-e az étrendet... :P

Akkor nemsokára, ahogy megígértem: étrend, aztán az elkövetkező napokban pedig leírom, mivel egészítem ki az étrendet az edző tanácsára, miért pont azzal, amivel, és milyen hatása is van pontosan. A megfelelő táplálkozás a legfontosabb, ez adja a fogyókúrád 70-80 (!) %-át, az edzés csupán 20-30% !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About