2013. január 21., hétfő

Over and over

Nak szép estét Tedwysek!
Pretty sorry, hogy mostanság ritkásak a bejegyzések, de annyira el vagyok úszva, mint egyszer. Viszont jelezném, hogy csütörtökön lesz az UTOLSÓ főiskolai vizsgám, tessék granulálni nekem, mert ezután már csak államvizsga, és védés. ;) Ja, erre egyébként ma jöttem rá. :D
Az elmúlt hetet Pesten töltöttem, vizsgám is volt, meg sulim is, meg tanultam is marha sokat, meg anyukáztam. Még nem volt időm senkivel sem találkozni. Ma haza kellett jönnöm, mert holnap hormonvizsgálat (basszamegvégrekéthónapután), úgyhogy szopórollerre fel!
Holnap megyek is vissza, mert szerdán még két vizsga, csütörtökön még egy, aztán csókolomviszontlágytojás.

Töredelmesen bevallom, semmit sem edzettem az elmúlt héten, de ígérem bepótolok mindent, ha hazajöttem. Lesz most már futi-futi is, ha lesz is hó, meg jég, akkor is, mert akkor megyek terembe padozni, szégyen a hasznos alapon, de muszáj. Tudjátok, jön a fürdőruha szezon. :D Én meg aztán amennyit strandra járok. :D Nem baj, azért ér próbálkozni, nem? :)

Reményeim szerint jövőhéten csütörtök után lesz egy kis időm Dájennel, meg Kisbogárral találkozni, mert az milyen agyhalott már, mikor két hetet otthon vagyok, és nem találkozom velük? :)
A kajálásom meg egészen elképesztően borzalom, és vérlázító, és elképzelhetetlen az elmúlt egy hétben. A Zanyukám tehet mindenről! Ő csak elém rakja azt a nyamvadt sajtos tésztát, én meg nyamvadtul meg eszem, és basztikuli, hát abból nem lehet ott hagyni! Amennyit kitesz, annyit kell megenni, akár rosszullétig is, mer' az szent és sérthetetlen! És a meggyes sütiiii....nah az igazán övön aluli volt. -.-' Tök jól kezdtem magam érezni ettől az Alex féle diétától (kövezzetek meg, mert ezt még mindig nem írtam le, de megejtem, eskü eskü), erre hazamegyek Pestre. Broáf. :D
Szal végtére is asszem mondhatom, hogy eléggé vastagon beleszartam most az edzés/diéta kérdésbe, de jó hír, hogy még mindig dekára pontosan tartom a súlyom (ennek ellenére is). De télleg itt az a vakarék nyár a nyakamon, és ha megpusztulok is szoknyában, meg tűsarkúban akarom tengetni a napjaim, szal noekszkjúziz.

Csók a családnak, lölépek tanulni. :S :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About