2013. február 9., szombat

Body and soul

Halihó! Lassan lezajlik körülöttem minden, csütörtökön költözködöm végleg Pestre, addig is még megyek papírokat csináltatni, mert hogy se személyim, se lakcím, se lófütty. Hétvégén elhelyezem kicsi Bárót, és onnantól el is kezdődik a nagy betűs. Még egy munkát kaptam. Így már 4 van. Szal a "nem fogok éhen halni" nem egészen helytálló. A "3 ember se halna éhen ebből" sokkal valóságosabb. Nah, az általánosságokat félretéve, jöjjön egy kis edzés.

Most, hogy megint a seggemben lesz minden Pesten, hirtelen elöntött a bőség zavara, mert megint sok a lehetőség. Sok féle edzésre járhatok, ami a legnagyobb probléma, hogy sok minden is érdekel. Anno, majd 4 éve, mikor ide ki költöztem, táncolni jártam. Az rohadtul csípoltam, és most fontolgatom, hogy visszamegyek ugyanabba a csapatba. Ezt persze csak a szórakozás kedvéért.
Akkor ott vannak még a bootcamp edzések, a crossfit, ahova járhatnék Mystique-el, vagy mittomén. Millió, de tényleg millió dolog van, ami vonz, és ki akarom próbálni, és úgy érzem, tudnám csinálni hosszú távon is. Nah már most...Már csak egy dolgom van. A hónap felét napi 12 órában fogom végigmelózni, a másik felében is vannak kötelességeim. Tehát ezzel az időrenddel kell valahogy összehoznom a dolgot, amit még magam sem tudom, hogy fogok csinálni, de én mindig azt mondom, hogy az embernek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen.
Ami fix, és tuti, az a futás, és a fegyenc. Futás szigorúan Normafán, egyrészt mert ott sosem fáj a téerdem, másrészt mert mocskos számító vagyok, a legjobb időim mindig ott futom, és a rekordok kellenek a lelkemnek. Fegyenc pedig a Tabánnál a felnőtt játszótéren. Szent elhatározásom, hogy ezekhez az edzésekhez nemsokára embereket fogok keresni, úgyhogy aki érzi magában az elszántságot, meg a kedvet, hogy eljöjjön velem edzeni, az nyugodtan jelentkezzen (de lássam a lelkesedést, mint aki ki akar esni a padból) :D Ebben a kettőben az a jó, hogy nincs időhöz kötve, mint az edzések, amiket felsoroltam, tehát ha én meló után 9-re érek oda a Tabánhoz, akkor is vastagon leszarom, nekem az is jó, jobb dolgom úgy sincs. Azokon a napokon meg, mikor "nem melózom", bármikor, bárhova.
Úgyhogy ha van igény közös edzésekre, már pedig ha jól sejtem, lesz (többen kérdeztetek már rá), akkor keressetek meg bátran privátban, és hozzunk össze pár jó délután/estét, és faragjunk egy über fasza csapatot.
Még valami....street workout...Április 7-én Tar Gabi szervezésében (Ő Jay, akinek a blogját megtaláljátok az oldal menüben) országos street workout találkozó lesz, amire már most több százan vagyunk bejelentkezve. Akit érdekel a dolog, keressen meg. Engem, vagy Jayt, tök mindegy. :)
Nemsokára megkapjátok a beígért fegyenc vidiket is, mit hogyan, merre hány méter, és különben is meg egyébként is. Szal talpra fel, és irány edzeni!
P.S. Rohadtul feldob, hogy normális körülmények között edzhetek megint, és kicsit jobban látom a fényt az alagút végén, mint az elmúlt pár hónaban.

6 megjegyzés:

  1. Szia Xéni! Én szívesen elmennék edzeni veled a Tabánhoz. Megkereshetnélek face-en?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, azért írtam, hogy tessék nyugodtan privátban érdeklődni! :)

      Törlés
  2. Ha egy üzlet beindul :D
    Fegyencamazonok :D ez kedvemre való!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, a világot meg kell váltanunk, az igét pedig terjeszteni kell kedves! :))))

      Törlés
  3. Igazából engem is érdekelne, de én még sosem csináltam, úgyhogy csak lelkes amatőr vagyok. Az nem baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mind kezdők vagyunk, még én is, ne pánikolj! :) Írj privátban bátran, és összeegyeztetjük a többiekkel.

      Törlés

About