2013. március 17., vasárnap

Laugh till you cry

Haihó Tedwysek!
Gyors bejelentkezés, mert über ügyesen megint eltűntem egy kis időre.
A fegyenc csoportomnak üzenem, hogy pár napon belül megmondom az időpontot, amikor gyűlünk a Tabánnál.
Most Bárózok egy kicsit, még szerdáig, aztán back to the real world. Munka, suli. Rájöttem ugyanis, hogy megint kevesebb mint egy hónapomvan szakdoga leadásig, ami mindfuck, mert hogy a picsába ment el megint fél év? :D

Tavaly ilyenkor álltam neki igazán a diétának meg a futizásnak, és tudjátok, a 2012-es nyári formám mindent vitt eddig, ezt már mondtam sokszor. És így visszatekintve annál még többet is el lehetett volna érni ennyi idő alatt. Úgyhogy azt hiszem ideje versenyezni tavalyi önmagammal, és megmutatni, elsősorban magamnak, hogy mire vagyok még képes.
A futástól rettenetesen tartok, mert a szokásos futizós útvonalamon egy hete végigsétáltam, és köpködtem darabokban a tüdőm. Nem szeretném tök előlről kezdeni az egészet, ha már egyszer felverekedtem magam 10 km-re, így annyi reményem maradt, hogy az izmaim emlékeznek valamennyire, és hamar visszajön a régi formám.
Bár sok a munka, meg a feladat, mégis nagyon boldog vagyok most. Sosem voltam ennyire, mert minden megy a maga útján, és határozott elképzelésem van, minek merre kell mennie, és úgy tűnik, arra is mennek a dolgok. Nem éreztem még magam ennyire egyben, ami nem azt jelenti, hogy elégedett vagyok magammal, mert attól nagyon távol állok, de lelkileg rendben vagyok, ami hatalmas löket ahhoz, hogy fizikailag is rendbe tegyem magam. Szerintem mind pontosan tudjátok milyen úgy nekivágni egy hosszú útnak, hogy fejben nem tudod helyére tenni magadban a dolgokat, és ez most nálam nincs, először életemben. Pontosan tudom mit akarok, mi van körülöttem, és ez elégedettséggel tölt el. Kívánom mindannyiótoknak, hogy legalább egy kicsit érezzétek, amit most én, mert csodálatos fíling. Faszom, mikor lettem én ilyen rózsaszín habos-babos ömlengős picsa? :D Pillangós mellvérttel :D

Csók nektek, hamarosan tartalmasabb és főleg értelmesebb bejegyzésekkel jelentkezem. ;)
Ciklon/Xéni

1 megjegyzés:

  1. Mások nevében nem beszélhetek, de én nagyon örülök, hogy boldog vagy :) A nyári formád biztos vagyok benne, hogy sikerül újra megalkotni, mert PONT NEKED NE SIKERÜLNE? :P
    Btw nem sok közöm van hozzá, de miért van olyan érzésem, hogy fülig szerelmes vagy? :D

    VálaszTörlés

About