2013. március 2., szombat

Stairs to heaven

Nah skacok, megjött az ihlet, el is battyogtam ma edzeni a Tabánhoz. Gondoltam erőfelmérek, mielőtt összegyűlik a kis csapat, és majd nagy erőkkel várják tőlem a csodát. Jelen helyzet szerint várhatják, mer' nem akarom az igazságot. :D Asszem ez a tél betett nekem.

Az van, hogy a szokásos adagom kábé harmadát tudtam letolni, szégyen-gyalázat, bumm a fejbe, placcs. Neki sem mertem indulni a tetejének, mert féltem, hogy félúton stroke-ot kapok. 40 percet szenvedtem kábé, az utolsó 10 percben vonyítva, négykézláb másztam a fokokat, és már azon gondolkoztam, hogy felküldök valami füstjelet, hogy gyüjjenek mán értem. Vagy morzézok. Vagy valami lesz, de nekem most ide kell egy hullazsák, meg 2-3 jóképességű hullaszállító (nyáron tutira elég lett volna 2). Ha láttatok már szánalmas izzadság törölgetést, akkor azt szorozzátok, és ott vagyok valahol én. Kisebb tócsa gyűlt össze alattam, a tüdőm kiköptem, a lábaim meg úgy remegtek, mint egy jobb orgazmus után, de azé' ez mégsem orgazmus volt.
Szal a lényeg, hogy van itt min dolgozni. Megint. Sebaj, itt a gyó idő, úgyhogy sámli nincs, amire ráfoghatnám, miért vakargatom a szebbik felem. Meg aztán van ám miért cépségesnek lenni, úgyhogy hajt a vérem. :)
Szépen gyűlik a csapat fegyencre, és lépcsőzésre, egyelőre 7-en vagyunk, de van egy sanda gyanúm, hogy lesz ez hamarosan több is. Többen jobb edzeni, mert lehet egymást húzni. Vagy tolni. Részletkérdés. :D
Jelkezem nemsokára, addig is csók pusz!

8 megjegyzés:

  1. Szia Xéni, egy ideje olvaslak csendben, de most megkérdezném, hogy állsz neki a lépcsős edzésnek? Tök kezdő vagyok, van valami tipped? Lépcsős terepet találtam a környéken, de hogy álljak neki? Vagy nem kell ezen annnyit agyalni, kezdjek el föl-le futni rajta és meglátom? Köszi a tippeket.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát lehet, hogy egyszerűbb volna, ha egyszer eljönnél velem, csak úgy ketten, mert millió módja van, hogy lehet felfutni a tetejére. :)
    Ha ez mégsem megy, akkor felfuthatsz egyesével, kettesével, hármasával szedve a lépcsőfokokat, kitöréseket csinálhatsz, ugrálhatsz egy lábon, két lábon, mehetsz békaugrásban tarkóra tett kézzel, előre, vagy hátrafelé, és ezt különböző szériákban variálhatod. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, köszi, nagyon szuperul hangzik és terep is van itt, kár lenne kihagyni. Én mennék szívesen, mert csapatben edzeni sokkal jobb, de sajna külföldön élek, kb 400 km-re Budapesttől. Ki fogom próbálni, még egyszer köszi a tippeket és sok sikert Neked! Bea

    VálaszTörlés
  4. Szia névtelen,
    amúgy milyen kondiban vagy? Sima terepfutás az megy stb.?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy hála Istennek a lépcsőzéshez tök mindegy milyen kondiban van. Ha a futás megy, a lépcsőzésbe úgyis bele fullad első pár alkalommal. :D Tapasztalat :P

      Törlés
  5. Hát majd meglátjuk. Mennie kéne. Aztán lehet, lógó orral hazakullogok... és megpróbálom újra :) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bea! Ha megengedsz nekem egy jó tanácsot...
      Rossz a hozzállás. Egyrészt, menni fog. Másrészt, nem kullogunk haza, csak akkor, amikor már úgy érzed, nem állsz a lábaidon, úgy remegnek. Ha kell, két széria között ülj le a lépcső aljára, gondold át az életed, néhány mély levegővel próbáld elkerülni a stroke-ot, de feladni, azt soha!
      Érti? Hajrá, és menni fog, és nem bánom, ha küldesz egy beszámolót privát üziben fészen, vagy itt kommentben akár, hogy hogy ment. ;)

      Törlés

About