2013. március 21., csütörtök

Prom Challenge

Mind tudjuk, de leginkább én tudom, mekkora hatalmas bukás volt a Deadline Challenge. Több oka is volt ennek. Egyrészt a cseszettül szoros határidő, amit szabtam, másrészt a folyamatosan stagnáló súlyom, ami akkor, annyi edzés, és olyan diéta mellett úgy tűnt, hogy képtelenség. De nem volt az.
Talán a bukás nem is jó szó. Tanulópénz. Ez így jobb. Nagy volt a szám, és ezt kénytelen vagyok bevallani.
Túl majdnem 30 kilón akkor és ott azt hittem, a következő 20-al sem lesz probléma, de volt. Mai napig nem tudom mi, mert egyébként nem írtam még, de megjöttek a hormon eredmények, és minden normális, ami megint csak képtelenség, de lenyelem, és ennek tudatában megyek tovább. Betudom annak, hogy csodagyerek vagyok. Mert 120 napig egy dekát sem fogyni fizikai csoda. Azt hiszem ez jó szó rá. Innen természetesen egy röpke csettintésnyi mozzanat volt, hogy basszak bele az egészbe, és a tél nagyon jól jött kifogásnak, mert elég hideg volt futni például...Egészen mostanáig tökre jóban lettem a kifogásokkal, mármint állandó barátságot kötöttem velük. Kapóra jött a költözés, a vizsgák.
Most azonban úgy döntöttem megint, hogy elég, mert megint rosszul vagyok attól, amivé lettem. Előttem a szakdoga, 4 munka, de baszok bele, egy napból 1 órának bele kell férnie, nincs mese.
Ezért....Október-novemberben lesz valami, amire über geci jól akarok kinézni, és ez most tényleg baszom fontos. Így a deadline ezúttal 7 hónap, ennyi van ugyanis hátra. Nem sok, de nem is olyan kevés, mint az előző challenge alkalmával. Éppen elég.
Mennyi, miért és hogy...20 minimum. Havi 3 kg, nem művészet, még nekem sem. Ha nem megy, hát még egy óra edzést rátolok naponta, nincs kifogás. Azért megsúgom nektek, hogy 30 kg-val jobban megbarátkoznék, de ezúttal nem követem el azt a hibát, hogy telhetetlen leszek. Mindennap minden percében mindent megfogok tenni, hogy az az egy este, amire készülök a lehető legtökéletesebb legyen. Előljáróban pedig a challenge okáról engedjétek meg, hogy eláruljak egy kicsit, de nem mindent:
Ne törjétek sokat a fejeteket, mert nemsokára úgyis mindent elmondok, egyelőre legyen ennyi elég. ;)
Nem halogatás, az edzést előbb kezdem, a diétára a Zőrültek napján állok rá.
A hogy...Nos, úgy fognak kinézni a dolgok, hogy 3 napos turnusokat tervezek. Első nap futi, második nap fegyenc+lépcső a Tabánnál, harmadik nap pihi. Útközben még változhatnak a dolgok, mert incselkedek a crossfittel, meg a kettlebell edzésekkel, ebben az esetben nyilván újradefiniálom majd a dolgokat.
Kaja ügyben....Ehh...Gőzöm sincs mi lesz. Hogyan, mit, mennyit...Ígértem nektek, hogy néhány tipikus diétát végigtesztelek egy ideig, hogy lássuk, mit tud. De nincs időm tesztelgetésre, első blikkre kell valami nagyon tuti, nincs sansz elbaszásra.Ha van tippetek, akkor van 9 egész napotok, hogy szóljatok. Örökké hálás leszek. ;)
Üdv addig is, nemsokára jelentkezem.
Tsók-pusz, Xéni/Ciklon

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az a baj a Harcosok étrendjével, hogy nem láttam még eredményes fogyást testközelből, ami ezzel történt volna. Tömegelést igen. Jay például ezzel gyúrta ki magát. De ő nem is fogyizott.

      Törlés
  2. Nekem van egy olyan sanda gyanúm hogy faszi van a dologban. Szerelmes vagy Ciklonka? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most erre válaszolnom kell? :D
      Ciklonka promcsellendzsel, oszt csókolom, ez így nem elég, mi? :D
      Nem támasztok alá semmit, és nem is tagadok, oszt akkó jól döntsétek el, hogy most mi van. :D

      Törlés
    2. Tehát igen. :D Nem baj, megérdemled...Jó hatással van rád a srác, egész máshogy írsz, más a hangvétel, meg a kedved,tiszta sor.Üdv újra itt!

      Törlés
    3. Jó, nem csinálok belőle titkot, IGEN :)
      A "srác" nagyon jó hatással van rám. Sokan mondták, hogy egész máshogy írok, beszélek. Az a helyzet, hogy felszabadultam, és boldog vagyok. Ennél több nem kell :)

      Törlés
  3. Ha nem akarsz belehülyülni a kalória, meg CH számolgatásba, akkor azt mondom, hogy paleo. Rosszat én még nem hallottam, nem olvastam róla, sőőőt.

    VálaszTörlés
  4. Üdv újra köztünk! Tényleg mintha kicseréltek volna! Várhatjuk a sűrűbb bejegyzéseket is ezentúl? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy is érzem magam, mint akit kicseréltek :)
      Várhatjátok, mert más világ jön :P

      Törlés
  5. Én továbbra is a kalóriaszámolást javaslom, sokaknak bejött, de tudom, hogy idegenkedsz tőle. Jobb tuti módszert viszont nem tudok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benne van a pakliban az is, hogy ez lesz a vége. :)
      Hogy álltok a babával alvás ügyileg?

      Törlés
    2. Az alvás oké, nagy mázlim van, végigalussza az éjszakát :)

      A diéta és a mozgás már kevésbé megy, a tornától megfájdult a hasfalam, úgyhogy azt mellőzöm most egy ideig, így viszont keserves a kalóriaszámolás, főleg hogy egész nap itthon vagyok és egész nap csak ennék...

      Törlés
    3. Az egészségetek a legfontosabb, azt tarts elsőkörben szem előtt! Ne hajszold magad ha nem muszáj, csak élvezd a kisbaba perceket :)

      Törlés

About