2013. április 8., hétfő

First steps... Again



Sziasztok, Máté vagyok, igen, igen, az a srác, akit Xéni tesz boldoggá ;)
Kezdeném a legfontosabbal, nem tudok írni :D Najó, tudok, de konkrét bejegyzéseket nem hiszem, hogy nagyon látnátok tőlem a későbbiekben. Az elkövetkezendő pár hónap alatt megfogalmazódó gondolataim többnyire Ciklonon keresztül jutnak el hozzátok :) .


A bejegyzés címe onnan jött, hogy egyszer már a régi szép időkben, egész pontosan tavaly nyár végén már diétáztam, és elkezdtem futni is  De jött a tél és Máté lenni puhapöcs,  jó alaposan visszaszedett minden kilót amit leadott, meg egy picit többet. Tavaly 108 kg-ról indult a buli, az le is ment szépen munkával, de az izomzat kárára, lévén az edzések csak  futásból álltak.
Idén okosabban állok neki, nem kifejezetten súlycsökkentésre megyek, sokkal inkább izomzat építés, formálásra. Aztán persze a fölös zsírt le is olvasztom magamról szépen :)

Eszköznek, módszernek a fegyencedzést választottam. Tetszik és pont. Rádöbbentett mennyire nem az én világom a súlyzós edzés :D Tetszik, hogy ízületkímélő, ami fontos, lévén szar a térdem.. Illetve szarakszik

Az edzés a Fegyencben lévő „veterán” terv szerint alakul :)
Tehát:


Ezekről a szintekről indulva:




 
A kajálás részéről pár szót, nem szokványos diéta lesz, mert nem tudom megoldani a szerkesztett, optimális étrendet. Azt tudom enni amit a többiek a családban. Na hát biztos jönnek a gondolatok, hogy mennyire nem ideális, meg ilyenek, ez van egyelőre biztosan..
Akkor mégis milyen diéta ez mi?! :D
Lényegében a napi ötszöri hamizáson és az adagok nagyjábóli kalória alapú kimérésén, meg persze a nasik, sütik, sós rágcsák, satöbbi lófüttyök elhagyásán alapszik.
Ezért étrendet nem is nagyon várhattok tőlem, de külön kérésre hetente leírhatom, mit ettem meg, hadd szörnyűlködjetek :D
Viccet félretéve, működött a dolog tavaly is, cc. 3 hónap alatt eltűnt a 8 kiló, most is hasonlót várok magamtól. Bár, mint már mondtam, nem kilóra akarok menni.

Most 109-110 kg ról indul a verseny…
2 hetente fogok méregetni, lejelentkezni, meg ilyenek 



Szóval a cél: Nem lenni puhapöcs, végig csinálni egészen addig, amíg el nem jutok  arra a szintre amikor ha tükörbe nézek, akkor elégedettséget érzek. November-októberre akarom elérni azt a szintet ami már tényleg hűdejólkinézős J persze onnan még lesz tovább.
Azt hiszem ebben ti jó nagy adag segítséget fogtok adni, már azzal, hogy olvastok és figyelemmel kísértek, vagymi. Tudjátok, a nyilvánosság.
 Köszöntem, Máté voltam 

4 megjegyzés:

  1. Tényleg egész jó, alakítható testnek tűnik, nyilván van rajta mit melózni, de nem lesz nehéz dolga a srácnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Királyok vagyunk, meggyőztük. Jössz nekünk eggyel Ciklon! :D

    VálaszTörlés
  3. A falnál állva megtudsz csinálni 3x50 fekvőtámaszt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg bezony :) Ráadásnak még 3*40 is kijön meredeken támaszkodva :D
      Csináltam egy szintfelmérőt mielőtt elkezdtem, az alapján választottam gyakorlatokat, szinteket. Mer' há így illik

      Törlés

About