2013. május 20., hétfő

Lö csekkolás



Na halihó mindenki!
Újra itt vagy mi a szösz : ) Tökre elnézés meg minden, hogy ilyen sokára írom a második bejegyzést. 
Gyors összefoglaló, kajálás téren nem történt nagy zabálás, félre evés : ) Edzés terén volt pár nap kihagyás, szigorúan pár nap, volt fontosabb akivel foglalkozzam ; ). Hát az a szörnyű igazság, hogy több, mint egy hónapja csinálom az edzést/diétát, egészen pontosan ez a 7. hét. : ) Ezalatt azért történt pár dolog. : ) 
Az első hetekben mintha semmit sem csináltam volna, értem ezt a diétára. Diétázni diétáztam, nem azzal volt a baj, hanem az eredménnyel. Aztán szépen ez is megindult, majd megint megtorpant. Ilyenkor azt tettem, amit minden okos férfi tesz, ha megáll a Zész, megkérdezzük a nőt :D Ez nálam abban nyilvánult meg, hogy jól együtt salátáztunk egy hétig, és láss csodát megindult megint a fogyás. 

Igazából nem látok lényeges változást magamon, inkább érzem… Kissé lassúnak is találom a súlyleadást, de ez van. Beindul a futi is meg a bringa is :))))) JUHÚÚ! Múlt heti futásom alkalmával hoztam a tavalyi középidőmet szóval nem annyira hűderosszcsakaránylagszar :D Mennyi is az annyi? 7m 26s alatt 1,4 km, ha azt nézzük, hogy ez még csak az első futások egyike, még szoktatás, és hogy ez a sebesség nekem a 4km-es távnál volt általában, akkor kellően elégedett vagyok magammal :) 
Viszont ami nem tetszik, hogy érzem a térdem… Még csak érzem, de ha ez később fokozódni fog, akkor bajban leszek. Remélem, hogy nem így lesz, ennek érdekében óvom ahogy csak tudom. De kell a futás.!.
Edzés téren az az újság, hogy tökre tele vagyok sikerélményekkel : ) Nem kell olyan faszom nagy dolgokra gondolni, már az is elég nekem, ha a 3x30 fekvőnél az utolsó 5-öt is sikerül szabályosan megcsinálni : ) Nem rohanok sehová, szépen türelmesen tökéletesítgetem a dolgokat, mielőtt level up lenne. Inkább, minthogy később rábasszak… Meg amúgy is élvezem.
Tetszik hogy edzésről edzésre érzem, hogy duzzad, növekszik bennem az erő : ) És hát ha nem is látványos, én érzem magamon a változást. Nem tudom elmondani azt, hogy milyen érzés az, amikor felülök a bringámra és elkezdem tekerni, közben vigyorgok a nagyvilágra :D és nézem és száguldok és hagyom lefelé az emberkéket :D És baszom, nem is érzem, hogy ténylegesen erőt fejtenék ki és ettől még jobban vigyorgok : ) ) ) Ez csak egy példa a sok közül.
No akkor nézzük a kőkemény tényeket.
5-5.5 kiló mínusznál járok 7 hét alatt. Reményeim szerint kicsit növekedni fog a sebesség a futi által, mert mint kiderült, nálam el van tolódva a diéta/edzés arány, lévén nem tudok normális diétát követni, meg kell spékelni jobban.
Fegyenc téren szinteket léptem, gáz is lenne ha nem tettem volna, mi? :D
Ez volt…

Ez a mostani 

Húzódzkodás kissé lassan haladós, de ez van, gondolkozok a szint ugráson, mármint hogy anélkül lépjek, hogy teljesítettem volna a jelenlegi szintet, és visszatérni később… Ebben ha valakinek van jobb ötlete, visítson, hallgatom szívesen! : )
Híd… majd magam alá piszkítottam mikor megéreztem, milyen gyenge a törzsem.
Szépen érzem, hogy az is erősödik. Szoktam plusz dolgokkal terhelni, szórakozni : )
Fekvő kézen: devicces, hol vagyok én még attól :D Szóval fejen állás megy 2 percen át, és tovább, de nem akarom abbahagyi, így párhuzamosan csinálom a kövi szinttel.
Lábemelés… Ugyanaz, mint a híd.
Guggolás: itt történt a legnagyobb ugrás.. Világéletemben óriási oszlop combjaim voltak, izomerővel tele :D Na most egy kis mozgás és kihoztam belőle azt a nagy erőt : ) Innentől arra vagyok kíváncsi, hogy a fejlődés mennyire lassul le.
Fekvő: Semmi különös, szerintem kicsit lassan haladok, de biztosan.

Na ennyit a gyors összefoglalóban :D

Lehet ezentúl sűrűbben posztolok, de képek akkor is csak így, havonta lesznek. Azok is csak azért, hogy később nézegethessem őket, úgy egy év múlva.

Ha van valami speckó kérés, kérdés, valami nem világos, visítsatok : )

Here ár dö képek.



jól el is basztam a beállást. Taps. :D Jaj meg látszik milyen szar a bőröm, égek, de nem barnulok, és még azt is csak foltokban. :D Taps még egyszer :D

Így a végére még dobok egy ilyet, mostanában hasonlók vannak edzés közben :) http://www.youtube.com/watch?v=z-8ClMfTPnk

8 megjegyzés:

  1. Látszik azért az alakulás, úgyhogy semmiképp se add fel, mert jó csajod van, akit minden nap meg kell hódítanod, nehogy "lö lépjen" :P
    Egyes vonalak élesebben kirajzolódnak, és mintha a tartásod is más volna. Kíváncsian várom a következő posztokat.
    Ellenben a szintlépést nem javaslom, amíg az előző nem tökéletes, hiszen épp ez a lényege, mert hát szarból várat... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a bíztató szavakat! :) Igyekszem, meg nem adom fel, me mé tenném :D Na az való igaz, hogy jó csajom van :))) De az istennek nem akarja ezt elhinni :D
      Szintlépésen azért gondolkodtam, mert korábban már olvastam, hogy sokaknak akadt problémája ugyanígy a húzódzkodással, és náluk is ez volt a megoldás (?) .
      Szép napot! :)

      Törlés
    2. Akkor csináld egyszerre a kettöt, de az elözö szintet semmiképp se hagyd abba. Szerintem Xéni is ezt mondaná, márpedig ö elég rendesen beleásta magát a megfelelö kajálás, és edzés elméleti anyagaiba, úgyhogy töle valószínüleg mindig releváns infot fogsz kapni.
      Azt pedig szokd meg, hogy nem érzi magát jó nönek, mert ö az a fajta, aki sosem fogja, és akinek soha semmi nem elég jó, ha önmagáról van szó. Egyszerüen ilyen természet. :)

      Törlés
    3. Majd jól kifaggatom ;)
      Már megszoktam, nincs is ezzel bajom :) Ha kell hát ezerszer mondom el neki a tutit :)

      Törlés
    4. Jelezném, hogy itt vagyok, és mindent hallok! Izé...látok, vagy mittomén mi :P
      Szerintem az az ember, aki sosem akar sehova sem fejlődni, az nem is ember. Mindig törekedni kell a legjobbra, és a legtökéletesebbre, különben szart sem ér az egész. Ezzel még Te is így vagy Peti, pedig túl vagy már pár versenyen, amiből győztesen jöttél ki. ;)
      Szegény Máté próbálkozik elhitetni, de hát a Xéni örökelégedetlen. :))

      Törlés
  2. Alakul az, irigylem Xénit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell neki elmondani, tudja ám, milyen piszok mázlista :);) Cserébe Ti se áruljatok el senkinek! :P

      Törlés

About