2013. május 13., hétfő

Shine

Gyóóóó reggelt Vietnáááám! :)
Millió bicsi-bocsi (hihi) a ritka jelentkezésekért, de ilyenek ezek a munkás hétköznapok. :)
Btw úgy állunk, hogy jól állunk. 10 és 15 kg között mozog a leadott kilók száma, több dologtól függően, de a lényeg, hogy határozottan alakulok, mint púpos gyerek a prés alatt. Hiába, Máté kurva jól hatással van rám. Anyukám is aszondta. :) Szóval a szénhidrát teljes megvonása, a zöldségek, húsok, és hasonlók kajolása beválik, de azt hiszem kijelenthetjük, hogy ez örök recept, és ezen a semmilyen faszom-baszom 90 napos, és turbó, és egyéb picsa diéták nem változtatnak.

Manó és Bogyó :)


Kezdem magam nőnek érezni, nem is tudom igazán, hogy miatta, érte, vagy mert most jött el az a pont az életemben, hogy szeretném úgy igazán sarokba kúrni az edzőcipőm, bármennyire is szeretem. Mert a Xénit mindenki olyan edzőcipősnek ismeri. Én viszont szeretném, ha tűsarkúsnak ismernék. Szeretnék vonulni, nőcisen, értitek, és szeretnék úgy sétálni Máté mellett, hogy büszkén fogja a kezem, hogy "igen, ez az én nőm!". Nem mintha most nem úgy sétálna, de szeretném fokozni, ha értitek. :)
Régen éreztem, és láttam azt, hogy mikor tükörbe nézek, egyszerűen úgy látom, hogy ragyogok. Mármint hogy úgy egyben vagyok, boldog vagyok, egészen jól meg vagyok magammal is. Nem tudom tudjátok-e milyen érzés, de próbáljátok ki mindenképp, mert kibaszottul jó. Nap mint nap azon kapom magam, hogy jött ez a fiú az életembe, és nemes egyszerűséggel felborította a világom, és imádom érte. Imádom, hogy kihozza belőle a maximumot, és hogy mindig mindenben társ, és barát. Sosem gondoltam, hogy lehetséges valakivel ennyire egy rugóra járni, de az élet megmutatta, hogy létezik, és van, és én minden pillanatát élvezem. Ennyit a csöpögésről. Ezer bocs, de annyira jó ezeket kiírni magamból...
A héten beindul a futi szezon, és őszintén, már várom ezt is. Mármint úgy igénylem hogy futhassak, vágyom az erdőbe, meg úgy vágyom az érzésre, a jól eső fáradtságra, és a büszkeségre, hogy megint megcsináltam. Szeretnék Mátéval is futni, de ez több ponton is akadályba ütközik. Ha szimplán sétálok mellette, akkor is 3-at lépek, amíg ő kettőt, másrészt nagyon kemény, mert 5 perces kilométer köröket fut, nekem meg legjobb formámban is olyan 7,5 perc körül volt. :D Fene egye a hegedű tok lábait :D
Az elkövetkezendő hetekben is baszom sok dolgom van, gőzöm sincs mikor jelentkezem legközelebb. Máté is jön a bátyám szülinapjára, aztán én megyek hozzá, aztán meccsre is kéne menni, meg kereket cserélni a kocsin, meg olajat cseréltetni, meg koncertre kell mennem, meg süttetni a hasam Dunakeszire, meg a papámat kivinni a temetőbe, meg ehh bazdmeg. Má magam se tudom. :D Jaaaa, meg persze dolgozni. :D Majdnem elfelejtettem, de ez monnyuk apró részlet, ilyen apróságokkal nem foglalkozunk. :P

9 megjegyzés:

  1. Te, kedves Xéni bárhogy nő vagy, edzőcipőben is, mert ez egy ember lényéből árad, nem a ruháiból, vagy a cipőjéből. Persze biztos kurva jó nő leszel abban a tű biz-baszban is, de fontos, hogy tudd, ez az, ami tényleg igazán részletkérdés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minnyá elolvadok Petikém :) Tisztában vagyok vele, hogy részletkérdés a tűsarkú, de hidd el, egész más még a járása is egy nőnek, ha olyan cipő van rajta, és egész más a kisugárzása is, ha megéli a nőiességét. Csinálok majd egy előtte-utána képet, edzőcsukában, és tűsarkúban, és hidd el, olyan lesz, mintha két külön ember lenne a képeken.

      Törlés
    2. Nézd, bennem semmi elfogultság nincs veled szemben. Milliószor hívtalak már kávézni, vacsorázni, sosem titkoltam, hogy nem bánnám, ha részese lehetnék az életednek. Ezt milliószor meg is beszéltük privátban. Mikor tavaly nyáron először láttalak, egyszerűen beleszerettem a lényedbe, mert csodálatos nő vagy, még izzadtan, futás után is. :P Tapasztaltam! Szóval hidd el, aki szeret, így is szeret kedves Xéni! :)
      Viszont úgy látom, Máté mellett kezdesz igazán nővé érni, és őszintén nem gondoltam, hogy van még hova fejlődnöd mind testileg, mind emberileg a legutóbbi találkozásunk óta. És lám-lám, mégis csak találtál valakit, aki mellett képes vagy egyre többnek, és többnek lenni. Ennek viszont őszintén örülök. Megtaláltad a lehető legjobb szót az állapotra. Ragyogsz.

      Törlés
    3. Peti kedves, mikor Te kávézni hívtál, én már rég pillangósgyomrosszerelmes voltam Mátéba. :) Elkéstél :P
      Köszönöm! :*

      Törlés
  2. Nagyon jó volt olvasni ezt a bejegyzésedet-irigykedem, hogy mehettek futni, pláne ebbe a tavaszi-nyári időszakban.
    Jó mozgolódást.
    :)

    VálaszTörlés
  3. Na hali-gali:)
    Drága tökfejem!Buborék iszonyat jó hatással van rád és remélem ez nem fog változni mert tudjuk mi lesz annak a következménye...:)
    Hát csak ennyi lettem volna:)
    Puszka nyuszka;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaj, drága királylányom, imádlak :) Visszafiatalodtam a koromnak méltó szintre, azt hiszem ezt a változást érzékelhetitek igazán. :) Meg hát Buborék....Őt mindenki szereti. :)
      Csók pusz szívem, szeretlek! :)

      Törlés
    2. Hála az égnek h korodnak megfelelően viselkedel...Buborékné:)
      Lávcsi;)

      Törlés

About