2011. november 28., hétfő

Ágynak dőltem

Hát, errefelé keményen beütött a tél, én meg persze, mint minden évben, idén is benyaláboltam valami vírust. De lekopogom, mert ilyenkor már rég 2-3x ágynak dőltem, ehhez képest november végén egy 2-3-4 napos kuc-kuc túlélhető. Hála a bogyóimnak, a bajaim nagy része mindössze két napig tartott, és kemény izomlázzal járt (a hagyományos láz társaságában). Azt hiszem szerdán megyek legközelebb edzeni, mert jó nagy volt a szám, úgyhogy mondván, hogy semmi bajom már, tegnap kutyát sétáltattam este...No, ezt nem kellett volna. Tiszta takony vagyok, és a torkom is fájdogál kicsit megint. Azt hiszem helyes döntés lenne megvárni, amíg totál jól leszek, aztán mehetek megint gyúrni vazze! :)
Már várom :P úgy érzem magam, mint akinek elvették a játékát :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About