2011. november 3., csütörtök

Szeretném, ha végre én is jó lehetnék valamiben

Edzés közben gondolkodtam ma, bár ez nem túl előnyös, mert általában sokkal hatásosabb az edzés, ha tényleg oda koncentrálsz. De előfordul, hogy mikor nézed magad a tükörben edzés közben, elkalandozol néhány percre.

Azon gondolkodtam, miben vagyok én jó...Rájöttem, hogy soha ilyen kitartó még nem voltam semmivel kapcsolatban, és egy valamit megtanultam az elmúlt 3 hónapban, mióta edzek. Fegyelemre kényszerített a rendszeresség, a kitartás, és az akarat.

Ez a fegyelem az, ami mindennap arra fog ösztönözni, hogy tovább harcoljak a testemmel, mert ez egy lehetőség, hogy végre én is jó lehessek valamiben. Elkezdtem hinni magamban, amit eddig sosem mondhattam el magamról, más ember lettem, pedig még nagyon messze a cél. Azonban most van egy fontos különbség. Bármilyen messze is van a cél, ezúttal nem tekintem nehéznek, vagy lehetetlennek azt. A zsigereimben érzem, hogy a
A LEHETETLEN NEM LÉTEZIK!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About