2012. április 29., vasárnap

Az új étrend

Tehát a következőképpen néz ki az új étrend, amit csinálok. Kicsit kemény, de az enyém. No easy way out....

Reggeli (vagy-vagy alapon, nem mind a kettő):
  • 3 tojás fehérje (sárgáját én részemről a kutyának szoktam adni) :D
  • fehér joghurt + 3 kis kanál puffasztott amaránt (ennek egyébként semmi íze nincs, de tök jól megdagad a gyomorban)
Tízórai:
  • 10 dkg maximum 40 %-os zsírtartalmú sajt
Ebéd:
  • a jól bevált 150 gramm fehér hús (hal, csirke, pulyka, ez utóbbiak esetében főleg mell) + 100 gramm zöldség bármilyen formában, vagy 100 gramm barna rizs
Uzsonna:
  • újabb 10 dkg max. 40 %-os zsírtartalmú sajt (azaz ugyanaz, mint a tízórai, tök egyértelmű)
Vacsora:
  • 3 deci tejben oldott 21 gramm Nitro Pure Whey Gold- protein turmix (étcsokis, a nap fénypontja ez az étkezés) :)

Arra gondolom nem nehéz rájönni, hogy az egész étrend a fehérje utánpótlásra épül. A kenyeret minden formában teljesen elhagytam, ugye ez az előző étrendben nem így volt, mert reggelire elfért a barna vagy a teljes kiőrlésű kenyér, de a hatékonyabb szálkásítás és tömegelés érdekében váltottam.
Nem mondom, hogy egyszerű. Nem mondom, hogy könnyű lesz. De ha valamit el akarunk érni, azért meg kell küzdeni. Én hozzászoktam, elég hamar, most már nem okoz problémát. Jó-jó...kicsit undi az a 3 tojás fehérje, de egy hajtásra le megy, rá gyorsan egy nagy pohár víz, és már nem is ráz a hideg tőle :D

Önmagaddal harcba szállni a legnagyobb kihívás

Legközelebbi bejelentkezésemig ne feledjétek:
IMPOSSIBLE IS NOTHING!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About