2012. április 29., vasárnap

Zenék tornához III.

Csináltam két új válogatást, egy "Light rock", meg egy "House/Trance mix" nevezetűt.
Alább megosztom veletek a light rock verziót, imádok rá edzeni. :) A lassabb számokat nézzétek el nekem, azért mégis csak nőből vagyok, meg egyébként is szeretem és pont. A cd elejére pakoltam őket, bemelegítéshez tökéletes.


3 doors down - Here without you


3 doors down - When you're young


All time low- Time bomb


Hurts - Stay


Skillet - Better than drugs


Skillet - Looking for angels


Skillet - You are my hope


Three days grace - Lost in you


Three days grace - Time of dying


Shinedown - Simple man


Nickelback - Lullaby


Nickelback - This afternoon


Nickelback - If today was your last day


Nickelback - Far away


Nickelback - Photograph



Rise against - Satellite

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About