2012. április 27., péntek

Forradalmi átbaszás- A smink!

Nah csajok, ezért megéri komplexusokkal küzdeni...
Ezek a picsák úgy néznek ki smink nélkül, mint akik 8 hetet átaludtak egy medvebarlangban, egy éber medve társaságában. Én pontosan emiatt (meg persze más okból is) nem sminkelem magam. Ha fény évente egyszer mégis kisminkelem magam, azt én úgy hívom: "rajzolok magamnak arcot". De minek? Átbaszás a köbön. Kit akarsz átverni? Magad? A pasid? A haverokat? Te tudod hogy nézel ki smink nélkül. Ha a pasid nem tudja, rég rossz. Ha a haveroknak nem tetszel úgy, nem is haverok.
Lehet, hogy én vagyok kevésbé nőies, meg mondhattok rám bármit, leszarom. Én nem sminkelem magam. Vagy szép vagy smink nélkül is, és akkor minek, vagy ha nem, akkor az meg csak álarc.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About