2012. július 24., kedd

Beast mode: on

Na, ma is voltam edzeni. Meg volt, jó volt, most kicsit szebb a világ.
De azért röviden-tömören, mi volt még ma, és mit sikerült beszerezni... ;)
Az első, és legfontosabb:

Egy Imax Mirror típusú úszószemüveg, kicsit húzós árral (közel 9,000,- HUF), de megérte...Nagyon... Természetesen páramentes, és hát minden pénzt megér, hogy nem kell minden második hossz után kilocsolnom belőle 2 deci vizet. :) 2,5 km volt a mai táv, 50 perc alatt.
Körülbelül a 20. hossznál becsobbant két srác a sávomba (mint később kiderült, az egyik úszó volt, ez mondjuk látszott is a deltás hátán), és megkérdezték, hogy van-e kedvem velük úszni. Gondoltam miért is ne, legalább nem unom magam halálra. Két sáv között kiszedtük a sáv elválasztót, és két sávban úsztunk hárman egymás mellett, én középen. :) Kipróbáltuk 50 hosszon a magas intenzitású intervallumos edzést, 1 hosszt sprintben úsztunk, 1 hosszt lazán. Tulajdonképpen jól szórakoztunk. A srácok kedden-csütörtökön járnak, nagyjából abban az időben, amikor én szoktam menni, úgyhogy talán ezentúl összefutunk.
Mikor meg volt a 100. hossz, kikászálódtunk a medencéből, én indultam felvenni a köntösöm, levettem a szemcsét, sapit, és odajöttek hozzám a srácok. Egyszer csak azt mondja az egyik:
"Jól úszol, megadod a számod?" Azt hittem felfordulok a röhögéstől. Mondtam neki, hogy az udvarlásnak ezzel a formájával még nem találkoztam, meg amúgy is nekem jobban tetszik a "Jó a segged, kő kóla gecó?". :) Ennyiben maradtunk, nem akartam nagyon ragozni a kérdést, hátha esetleg megkérdezi még egyszer, mert akkor már nehezebb lesz eltussolni az ügyet, mert bár helyesek voltak a srácok, de hát na...azért mégsem pasizni járok az uszodába. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About