2012. július 23., hétfő

Just keep swimming

Rendesen fárasztó ez az úszás...De nehogy azt higgyétek, hogy azért, mert hú de megerőltető...De nem ám... Verekedni kell a sávért bakker! :D Nem tudom, mikor úsztam utoljára ennyit pillangóban, mert nagyon nem csípom, én amolyan gyorsúszó vagyok, de ma még ez sem segített. Szóval amikor már majdnem a falnál vagy, és a 40-es nagyfaterom jellegű fazon csak azért is nekiindul, nem várná meg, amíg azt a nyamvadt egy métert behúzod, az dühítő. Ezek szerint élvezi, ha csúnyán leússzák. De persze közben szemben már jön a bikinis "elevickélek bige", hogy izgalmasabb legyen az előzgetés...A mai úszásból így csak 2 km lett, ami alapvetően egyenlő a nullával, de a 75. hossznál beszállt még két fazon, és itt úgy döntöttem, kész, végeztem, elég volt, inkább elmegyek holnap futni, ott senkit nem kell kerülgetnem. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About