2012. július 6., péntek

Break point

Kicsit el vagyok maradva itt a dolgokkal, jó ideje csak a futás eredményeim kerültek ki, se egy új edzésterv, se egy új étrend, vagy táplálékkiegészítés, etc. Ez több dolognak is köszönhető.
Terembe nem járok körülbelül 2 hónapja, mert mint ahogy írtam volt, helyenként túl sok lett az izom, és nagyon megállt a fogyás, így gondoltam, hogy ráállok a szálkásításra, és csak a trappolás. Ez megy is jó ideje...A fogyás meg csak ácsorog, mintha a valagam vakargatnám 0-24. Pedig nem. Szerintem én vagyok az egyetlen ember a földön, aki ennyit sportol, és egy dekát nem ad le 2-3 hét alatt, kész vicc.
On the second hand, elkezdtem a két hónapos nyári gyakorlatom a laborban, ez most nagyjából minden időm elveszi, és őszintén a gondolataim is. Most valahogy ekörül forog minden, mert őszintén nagyon jól érzem magam. Jó a hely, és jó a társaság.
Ez a nagy helyzet jelenleg. De ígérem, hogy amint kicsit belerázódtam a pesti nyüzsis életbe, a blog is visszarázódik a régi kerékvágásba. ;)
Egyébként ma egy tök pozitív visszajelzést kaptam, egy olyan embertől, akinek fingja nem volt arról, hogy sportolok bármit is. Az egyik srác a laborban ma reggeli közben megkérdezte, hogy sportolok-e valamit, mert hogy úgy nézek ki, és kifejezetten a hátam kiemelte, hogy nem szokványos (miért mindenki a hátamra bukik, azt nem tom, de mindegy. Én nem látom, szal nem tudok nyilatkozni róla :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About