2012. július 15., vasárnap

Ez itt a pokol, uraim!


Leélheted az életed anélkül, hogy felébrednél. Mindenki megmondja mit csinálj, mi a jó neked. Nem akarják, hogy Te találd meg a válaszokat. Azt akarják, hidd el az övéket.
A tegnap már történelem. A holnap még rejtelem, de a ma adomány.
Ha van egy álmod ne mondj le róla. Ne higgy annak, aki azt mondja, nem vagy rá képes.
Vannak, akik inkább a szívükre hallgatnak, és nem arra, amit mások diktálnak.  Ritkán találkozni ilyen emberekkel. De ők azok, akik emlékeztetnek arra, hogy ha elindultál az utadon, ne tántorítsanak el a kétségek, és a gyötrelmek. Hogy jó abban hinni, hogy nincs nem tudom, nincs úgyse sikerül, hogy lehetetlen. Ők emlékeztetnek minket arra, hogy jó elhinni, a lehetetlen NEM létezik.
Ez itt a pokol uraim!
Fogjátok meg, és ne eresszétek el a pillanatot! Mert ha egyszer, el kell majd számolnotok velük, akkor tudjátok majd meg, hogy győztesek voltatok, vagy vesztesek! Hogy éltetek, vagy haltatok! Legyen szó bármilyen harcról, mindig az győz, aki mindent belead, az élete árán is! Én még mindig ezekért a pillanatokért harcolok! Nekem EZ az életem! A másodpercek, amik előttem vannak, de én nem küzdhetek helyetted. Ennyi a történet. 


Fogalmam sincs, mikor láttam/hallottam utoljára ilyen embertelen jó motivációs videót, de ez tényleg nagyon ott van! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About