2012. május 28., hétfő

Apologize

Az utóbbi időben volt az életemben minden, ami szem-szájnak ingere. Voltak nagyon jó dolgok is, de mindössze pár hónap alatt lejátszódott sok minden olyan is, amikre mondhatom, hogy életem top 10 legrosszabb élményeiben is benne vannak. Ez kicsit lelőtte az eredeti tervem, hogy miről is fog szólni ez a blog. Ahelyett, hogy erőt adnék másoknak, hogy tudják mit és miért csinálnak, magammal rántom őket. Mindeközben persze nem adtam fel a harcot magammal és a világgal, csak elfelejtettem, hogy ti nem ezért vagytok itt, és lelki szemetesládának használtam a blogot, amit nem kellett volna. Így rajta leszek az ügyön, hogy visszatérjek a régi kerékvágásba. A továbbiakban is szeretném, ha segíteni tudnék nektek. Étrendekkel, edzéstervekkel, motivációs dolgokkal, táplálékkiegészítésről szóló anyagokkal, stb. Sorolhatnám, de mind tudjátok, miről szól ez az életforma.
Tehát, arra szeretnék kilyukadni, hogy pretty sorry az elmúlt időszakért, visszatértem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About