2012. május 11., péntek

Insanity

Nah, jól megkaptam, hogy megígértem, hogy bővebben kifejtem a 60 napos cardio programot, de elmaradtam vele... :)
Íme:
A program egy Shaun-T nevű faszi programja, ami Insanity néven fut...
Egy kis promot neki akkor:


Youtube-on kábé kis millió promo és egyéb videókat láthattok róla, miről is szól tulajdonképpen az egész, vannak többek közt házi videók is, nah, én már attól fogytam két kilót, hogy megnéztem :D
Viccet félretéve, tegnap előtt sikerült lehúzni az egészet, hétfőn kezdem a 60 napot (nem, nem halogatom, csak hazautazom, így nem lesz módom ugra-bugrálni).
Amint túl vagyok az első szérián, írom mi a szitu, élek vagy halok, küldhetitek-e értem a hullaszállítót :)
Szép napot nektek, ragyogjon a tiétek is úgy, mint az enyém!
THE EASY DAY WAS YESTERDAY!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About