2012. május 29., kedd

Boot camp hónap

Nos, ma még rengeteg dolgom volt, suli miatt rohangásztam jobbra-balra, mint a mérgezett egér (alkalmasságit intézni, aztán meg labor gyakorlat miatt telefonáltam végig kábé a fél napot), és még fodrásznál is voltam, és még a kutyám is beoltattam. Szóval a mai nap még elmaradt az edzés.
Holnap reggel visszaállok a rendes napirendre, mert kvázi lekvárnak érzem magam egy röpke hét kihagyástól. Reggel 7:30-tól insanity, 9-től a szokásos súlyzós edzés, de ennek új módszerrel vágok neki. Mivel úgy látom, hogy bizonyos testrészeim már bőven elég izmosak, bizonyosak pedig fosadékok, vegyes edzéstervet állítok össze, amit majd meg is osztok veletek, de ezt még nekem is ki kell agyalnom... :D
Lábra, karra már nem nagyon szeretnék edzeni, mert több a soknál. Csak a minimális, szinten tartó edzéseket végzem ezekre. Hátra, fenékre, hasra, mellre ráerősítek. Így a napirend annyiban módosul, hogy egy napot megyek súlyzós edzésre, egy nap pihi. Cardio mehet mindennap. Ez majd úgyis zabálja két pofára az izmaim, szóval nem kell aggódnom, hogy túledzettem a lábaim. ;)
Egy tényező miatt úgy alakult, hogy arra van lehetőségem, hogy egy kibaszott kemény, edzős hónapot megcsináljak, tényleg szünet nélkül, boot camp jelleggel, mert aztán maximum futni lesz lehetőségem minden hajnalban, jó darabig. Nah, röviden, tömören, és vázlatosan így néz ki a helyzet.
Holnap megmérem magam centikre, kíváncsi vagyok, mit eredményez egy ilyen boot camp hónap (Lehetséges, hogy lassan illene kilókra is, lévén ez januárban történt meg utoljára) :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About