2012. május 5., szombat

Run away from world

Hát az edzéseim nagy részét eddig a súlyzós edzések adták, ami szép meg jó...csak nem elég. Erősödök, de nem szálkásodom...
Öreg hiba volt, mert ha előbb kezdem el a komolyabb cardio edzéseket, akkor hamarabb rájövök, hogy basszammeg, le KELL tennem a cigit, mert össze van esve a tüdőm. Ugye a súlyzós edzések nem kívánnak különösebb tüdő kapacitást, így fel sem tűnt, mennyire eldohányoztam azt...
A lényeg az, hogy a cardio edzés az úgynevezett "fatburning", azaz zsírégető tartomány. Folyamatos pulzusmérést tartottam közben, és igyekeztem 160-170-re felverni, vagy a fölé, hiszen ebben a tartományban hasznos is, amit csinálok. Ez sikerült is...DE! Jó hír, hogy a testem állóképessége kurva jó lett augusztus óta, a lábam meg sem érezte, hogy futok. De basszus, a seggemen szedtem a levegőt, konkrétan légszomjas voltam. Cigi, emberek...leszakad az arcom mekkora barom vagyok, hogy rászoktam...Kétszer voltam eddig, szégyen-gyalázat az eredmény, de hát ez van. Rajta leszek az ügyön.
Androidos telókra van egy úgynevezett Runkeeper alkalmazás, ami tök jó, mert pofázik a fülembe, hány percnél tartok (5 percenként), és hogy mennyit futottam....Ugyanezen alkalmazás képes az aktivitások elmentésére is, térképpel együtt.
Nah, most még arra nem jöttem rá, hogy tudom felküldeni netre az eredményeket, úgyhogy kénytelen leszek leírni. Ne tessék röhögni...Ígérem, összeszedem magam :D

Az igazi erőhöz vezető út odaadással, akaraterővel, verejtékkel, és könnyekkel van kikövezve, nem kifogásokkal!


2012.05.03.  00:08:36   0,65 km  (tragikomédia, ez van. Még le sem izzadtam, de a tüdőm már   felmondta a szolgálatot)
2012.05.05.  00:14:22   1,55 km  (maradjunk annyiban, hogy még ez is olyan, mintha egy elbaszott Monthy Python filmben lennék, de határozottan jobb volt)
De ha azt veszem alapul, hogy két edzés alatt lényegében dupláztam az eredményem, akkor ügyes vagyok. Ha meg azt veszem alapul, mennyire fosadék vagyok cardio edzések terén, akkor elsüllyedek.
Sebaj...leteszem a cigit, és állítólag 5-15 év múlva már olyan lesz a tüdőm, mintha sose pöfékeltem volna...De jó... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About