2012. december 28., péntek

Convict train log

Jóóó reggelt kedvesek! Vagy jobbat, mert asszem most 1-2 nap ágyban fog telni. Már vártam mikor leszek beteg. Nah nem kell aggódni, nem vagyok halálomon, de folyamatosan lázasodom és be van durranva a torkom, és különben is meg egyébként is halálomon vagyok.
Továbbá....Este végre sikerült kifejlesztenem egy spéci (minnyá meglátjátok mennyire spéci) saját testsúlyos edzésnaplót. Történt ugyanis, hogy Jay blogján felfedeztem, hogy létezik olyan, hogy Convict conditioning ultimate bodyweight training log.
Nah, az a helyzet, hogy ez 30 USA dollárért megrendelhető. Azért kerül ennyibe, mert minden oldalra az edzésnapló mellé betesznek egy motivációs bisz-baszt, és hát nyilván létezik ember, aki ezt megkajolja, és megveszi. De ez az ember nem én vagyok. Szóval, lestem egy képet gugliban, amiben van a belsejéről kép, hogy hogy néz ki a training log önmagában, motivációs baszások nélkül, és csináltam egyet magamnak. Most ide minnyá beteszem a képet, hogy hogy néz ez ki, és ha jól ismerlek benneteket, akkor Ti hasonlóan a hajatok fogjátok tépni, ha meglátjátok, mit árulnak 30 dodóért.
Egyébként hasznos, és fontos naplót vezetni, mert különben sosem tudod merre van az arra. Egy ilyen táblázatból kettő ráfér egy A4-es lapra, ebből kifolyólag 10-12 nyomtatott oldallal kábé le is feded a havi edzésed. Én a köredzéseim szintén ebbe fogom írni. Tehát nem csak az aktuális fegyenceket körmölöm, de a burpeeket, side jumpokat, mindent.
Mosmá' ígérgetem egy ideje, hogy felteszem, miből hol tartok, úgyhogy tessék-tessék:
Zölddel jelöltem azokat, amikből az előző mérés óta szintet léptem. Remélem nem túl bonya. :D Hogyha mindenből meglesz a kettes szint (wehehee, fejen állás rulez), akkor új táblázatot nyitok, amiben a kettes szintek lesznek az alapértelmezettek, és az egyes szintek eredményeit kiveszem. Addig én írogatom a kis train logom, és már tudni fogom merre vagyok arccal. A köredzésekben is jól jön a cucc, valamelyik előző bejegyzésben vázoltam, hogy többnyire 50-es szériákat tolok, és másfélszer sikerült kábé végigcsinálni, amit előírtam magamnak, ellenben mindenből 3 teljes 100-as széria a cél. Most már nem lesz nehéz ebben sem nyomon követni a változást.
Egy szó, mint száz, döcögök, nem vagyok egy gyorsvonat, csak személy, de tutira célba érek (egyszer), csak győzzétek fél lábon kivárni! :D
Egyébként húzódzkodásból jó lesz gyorsan-gyorsan szinteket lépni, mert már vár az ajtótokon a rúd, csak én nem tok vele mit kezdeni. :D (esetleg ha a lábam alá kissámlit teszek....de nem...mégsem. még akkor sem).
Ennyi voltam mára, szép napot tedwysek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About