2012. december 11., kedd

Home-made

Szép estét kedvesek!
Gyors bejelentkezés, hogy tudjátok élek. :) Kegyetlen furcsa dolgok történnek velem, meg a testemmel. Mi így kettecskén megváltjuk a világot. Többen vagyok. :D
Első körben ugye említettem a táplálékkiegészítők elhagyását. A fehérjétől rendesen undort érzek, így értelemszerűen ami nem megy, nem kell erőltetni alapon elhagytam. Anyagcsere gyorsítót, és zsírégetőt sem szedek (Pyruvat, Blade), rövidesen úgyis kiderül mire megyek nélkülük, de nem vagyok azért kétségbeesve. Amit viszont szedek: C-vitamin, kálcium, manézium, cink, e-vitamin, vas, multivitamin, omega 3, porcerősítő.
Kövi...folyamatosan tojást ennék. Lassan 2 hete napi 5 tojást legalább megeszek, különböző formákban. Lágy, kemény, tükör, rántotta, leves. Bármi, csak tojás legyen. Ma pld reggelire rántotta...ebédre tojásos-zöldséges rizs. Vacsira megint rántotta. És akkor kábé 6 tojásnál tartunk. Egész elképesztő. Ezenkívül rám jött a roham, hogy amit csak lehetséges, magam készítsek el. Valamilyen oknál fogva például abszolút nem gerjedek a kávéra, mióta diétázom, így a napi 5-6 tejcsis kávém kiesett, van, hogy egyet sem (!) iszok meg...Teázom...
Ellenben, ha már tea...Elgondolkoztam rajta, hogy milyen lehet házilag teát csinálni. Utána lestem a neten, nem kellett sok, és már szárítottam a gyümiket a sütőben. Mostanra egész szép kis halmot sikerült összeapplikálnom, körte, alma, és narancs. Ezek keverékéből minden reggel csinálok 2 liter teát, egy fahéj rudat beledobok, hagyom ázni 15 percet, és steviaval, vagy mézzel édesítve, 20 percen belül 1 deci sincs belőle. Egyszerűen belebolondultam, olyan finom, verhetetlen...
De hogy ezzel ne legyen elég, önmagában a szárított gyümi is rettentő fincsi. Szárítás közben ugyanis összemennek a gyümik, viszont az előtte benne megtalálható fruktóz ugyanúgy benne marad, csak kisebb térfogatban koncentrálódik, és nagyon finom édesek lesznek a gyümölcsök tőle. Komolyan, egy tejes milkával felér ez az almaszirom példának okádék.
A hideg egyébként abszolút nem tud letörni, rendületlenül kijárok sétafikálni, levegőzni mindennap, mert valami mozgás kell. Nemsokára jelentkezem fegyencnaplóval, és a vele kapcsolatos tapasztalataimmal. Hatalmas erők munkálkodnak bennem, robbanni tudnék néha. Nagyon élvezem a diétát, merő nyugalommal elmegyek bármilyen péksüti mellett, nem vágyom rájuk ugyanis. Ma volt egy kis zabálhatnékom, de pufi rizzsel, és joghurttal segítettem a bajokon. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About