2012. december 30., vasárnap

Resolutions

Na háló skacok!
Az a story, hogy tegnap én nagy hévvel nekiálltam csinálni a köredzésem, és konkrétan fél széria után homályosan láttam. Nah most, vagy ultra punnyadt vagyok, vagy nem kellett volna egy nappal némi láz után ugra-bugrázni, de én azt hittem, hogy ott helyben eltemetem magam. Pusztán azért nem tettem meg, mert kurva gány meló felszedni a műfüvet, alatta a geotextíliát, és még elég nagy gödröt ásni, úgy, hogy nem is látok! Temetés elhalasztva!

Az van, hogy a tervemnek, hogy belealszom magam 2013-ba, úgy ahogy van, lőttek. Mert hogy itt most így meghívtak a szomszédba. Nem úszom meg idén sem a szilvesztert, hiába szeretném. Tekintve viszont hogy én nem iszom soha, így valszeg sikerül ismét józanon köszönteni az új évet. És ha már új év, akkor megosztom veletek a fogadalmaim...
A 2012-es év volt az első, mikor nem csak távolról lestem a fogadalmam, hogy lefogyok, hanem meg is tettem. Nah jó, nyilván nincs ennek még vége, de jó útra léptem, és ez a fő! Sok mindent elértem 2012-ben, amit sosem gondoltam volna, hogy sikerül, és nagyon remélem, hogy a 2013-as év is ennek jegyében fog telni.
Tehát magától értetődően, 2013-ban befejezem a fogyókúrám, és elérem az álomalakot, legalábbis részben biztosan. Ezentúl, mint minden évben, ezúttal is szeretném nagyon marhára eldönteni, hogy több időt töltök a családommal, és a barátaimmal, ez valahogy eddig sosem jött össze, de rajta vagyok az ügyön. Szeretnék 2013-ban legalább 3 pontot kihúzni a bakancslistámról, mert az élet azért van, hogy éljük. Szeretném minden lehetséges eszközzel boldoggá tenni azokat, akik szeretnek, és törődnek velem, mert megérdemlik, hogy ha más nem, egy kicsikét visszakapjanak abból, amit én kapok tőlük nap, mint nap. Ez alatt lehet érteni a családtagjaim, a barátaim, és elmaradhatatlanul a kutyámat, a kis manócskát. Rohadtul szeretnék idén lediplomázni, és szakmából maximális pontszámra vizsgázni (gyakorlat és elmélet egyaránt). Idén leteszek egy nyelvvizsgát, és elkezdek egy új nyelvet tanulni. Hiszem, és tudom, hogy a 2013-as év vízválasztó lesz nagyon sok szempontból, mert rengeteg dolog vár rám, és rengeteg a teendő, hogy az álmaim megvalósuljanak. 2013-ban már negyed száv éves leszek, és mire betöltöm, szeretnék sok olyat dolgot magam mögött tudni, amit már nagyon rég kellett volna.
Jaaa, mielőtt elfelejtem. A köredzésem szeretném 4 szériában megcsinálni, 100-as ismétlésekkel! :D
És képes leszek húzódzkodni, és fekvőzni (ha már két kézzel, attól is ultra boldog leszek)!
Asszem ennyi.
Holnapután már január. Élvezzétek ki az év utolsó napjait, de azért ha tehetitek, edzetek, mert azt sosem szabab abbahagyni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About