2012. december 24., hétfő

I'm bleeding out for you

Lassan talán túl leszünk a karácsony mizérián. Hosszú ideje nem szívlelem ezt az ünnepet, különböző okoknál fogva, amiket most nem részletezek, egyérszt mert tiszteletben tartom, hogy Ti felteszem szeretitek, másrészt mert nem tartozik szorosan a tárgyhoz. Idén mégis kaptam egy kicsit a szelleméből, talán mégsem vagyok Grincs, meg elveszett lélek.
Jól vagyok, de mégsem. Nagyon hiányoznak az otthoniak, harmadik éve nem látom a családom karácsonykor, kezd egy kissé monotonná válni. Gecó dolog ez a honvágy, főleg ilyenkor ünnepekkor. Szóval..Hé hahó mindenki odahaza! Imádlak benneteket, és legyetek boldogok, és megígérem, mindent be fogunk pótolni!
Addig is...Ma van Szenteste. Ha letudtam a kötelezettségeim, amik mára vannak, este elmegyek, és futok egy jót.

Mindezeket leszámítva (bár ez is elég), elvagyok, mint a befőtt. Edzegetek, eszegetek, iszogatok. Még nem sikerült emberesen bezabálni, remélem ehhez tudom tartani magam. Ellenben köredzek, fegyenckedem. Asszem épp ma jön ki úgy a lépés, hogy húzódzkodás is van, úgyhogy mindenképp ki kell mennem, mert kint van hozzá fasza korlát, ahol tudok haldokolni. Majd jelentkezem, hogy kell-e hullazsákot fénypostán küldenetek, vagy sem (zsír, még az ablakot sem kell kinyitnom, me' kinn leszek) ;)
Valahogy egyébként én most nem vagyok haverságban a testemmel, kell valami plusz, amibe tényleg belehalhatok, mert most azt érzem, hogy csak lavírozgatok. Valami...valami....nem tudom...amibe tényleg belepusztulok minden alkalommal. Jó hülye vagy Xéni...Köredzéstől a tüdőm köptem, és azt sem tudtam merre vagyok arccal, de ofkorsz itthon van az egész család, esélytelen arra figyelnem, és azt csinálnom, mert valami mindig van, valamit mindig kell csinálni. Az van, hogy asszem jó volna ezt is kinn csinálni, de tekintve hogy térdig érő hó van...Nah jó, ez excuse. Hóban még izgibb, mert a nyakamig kell emelnem a csülkeim, hogy ne essek orra. De mondjuk egy burpee, meg egy felülés über izgi tud lenni...még a mínusz 10-et le is szarnám, elég vastagon, de hogy burpeenél konkrétan belefejelnék a hóba földreérkezéskor, mint egy elbaszott hóember, az kevésbé izgatja a fantáziám.
Jah, egyébként a köredzés így néz ki:
Burpee (50)
Mountain Climbers (50-50/láb)
Jumping jack (50)
Full squat (50)
Pelvic tilts (hip raisers) (50)
Side jumps (50)
Walking lunges (50)
Shadow boxing (2 perc)
Sit up (50)
Push ups-dip (50)
Fegyenc aktuális
Nah, ezt a sorozatot 3x egymás után. Jelenteném, még nem sikerült végigcsinálnom, a kitűzött cél mindenből 100, 3 szériában az is persze. Másfélnél meghaltam, és megakartam ölni mindenkit, olyan péntek 13-asan. Csak finoman, lightosan, Xénisen ráfújtatni mindenkire, és tüzet okádni. Ez a szopóroller kérem szépen, tessék kipróbálgatni!
Egyébként tök fura dolog az, hogy ennyi ideje edzek (jó, nekem ez sok, tekintve az előéletem), és mégis mindig találok olyan edzésformát, amibe beledöglök. Gyengusz vagyok, vagy én baszok ki magammal egyre jobban? Mondjuk belegondolva, azok a mozgások/edzések, amiket 1 éve csináltam, most abszolút nem megerőltetőek számomra.
Szeretnék már HIIT-ezni, de ez a rohadt tél, hogy mér' nem megy már a redves retkes hatodik picsába el innen, és jön helyette tavasz, hogy legyalázhassak mindenkit futásban?! :D Nem biztos, hogy praktikus, ha nekiállok itthon ugrálókötelezni (nem, nem azért, földszinten lakunk), mer' én asszem féltem egy kicsit a csillárt. :D Arról nem is beszélve, ha a nappaliban neki állok ugrabugrálni, szinte a lelki szemeim előtt látom, hogy minden ugrásnál egy dísz mínusz a fáról, ami tök jó, mer' viszont akkó nem kell leszedni a fát, így apránként eltüntetem. :D
Nemsokára január, és jönnek a hormonvizsgálatok, úgyhogy jó lenne minél gyorsabban túlesni ezen a decemberen, mert bassza a csőröm, hogy most mi a story tulajdonképpen.
Nyah, nem hazudtoltam meg önmagam, 24-én is képes vagyok csak ezzel foglalkozni, de papírom van róla, hogy komplett idióta vagyok. :P
Lényeg a lényeg.... Legyen gyönyörű napotok ma, egyetek-igyatok, sokat! Fel vagytok mentve! :) Nem tornából! Diétából! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About