2012. december 6., csütörtök

Fields of gold

Úgy hasítok a szopórolleren, mintha Ferrari volna (anyukám itt most nagyot nevetne, kis koromban mindig azt mondtam, Fejjaji) :D.
2, azaz kettő egész napja tartom a diétát, és tök jó. Komolyan, jól érzem magam tőle. Valószínűleg keményen közre játszik, hogy elmarad a szokásos bűntudat (basszamegmármeginttésztátzabáltam -.-'). És élvezem. Mármint jó érzés tudni, hogy nincs veszve semmi, és így is lehet kajálni, sőt még szeretni is. Jó, két nap nem sok. Én csak azt próbálom érzékeltetni, hogy ez a két nap is milyen világrengető hatással volt a lelki világomra. Belegondolva, hogy it's a lifestyle, not a diet, jó lesz, ha megbarátkozom a gondolattal, hogy ez nem 70 nap, nem 90, nem 120. Egy életre szól. Tekintve hogy 2 deka levegőt beszívok, és hízok 2 kg-t, jó lesz megszokni (persze, hogy szakadjon meg, kilégzéskor már nem megy le ugyanaz a 2) :D

Leesett a hó (biztos tudjátok, mert az 500 ismerősötökből 486 valószínűleg posztolta fészbúkra). Ami nem volna gond. A gond az, hogy fagy. Majd ha fagy... hihi... Szal ráfagyott az útra. Xénike meg az a fajta, aki a szőnyegmintában is elesik. Bármikor. Bárhol. Lehetőleg a legfontosabb helyzetekben. :P
Úgyhogy futi-futi-trapp-trapp finish. Séta-fika van. Azt viszont gyorsan. Vérciki, vagy nem vérciki, ez van. Orra esni nem akarok, gondolom egyébként az ízületeknek is jobb így, de a célnak ez is megfelel.
Rajta vagyok az ügyön, hogy csinálgassak magamnak egy kis játszóteret. Gumikból. Úgyhogy most traktorgumit hajszolok. Autógumit már szereztem, csak el kell menni érte. Fegyenckedés mellé kiegészítő edzésnek nagyon jók lesznek. Egyébként hideg ide, vagy oda, én még mindig kint szeretek edzeni a szabadban. Hiába lógnak jégcsapok a seggemről is, valahogy azt igénylem. Lehetséges, hogy azért, mert 24-ből 22 órát alaphangon otthon vakargatom a méretest, de végülis tök mindegy. :)
El van a gyerek ha játszik alapon összeállítok magamnak egy kis köredzést. Úgy csinálom, hogy a fegyenc első szintjei mindig a bemelegítők (már ahol továbbléptem), és maga az edzés a megfelelő szint összealkotása. Aztán ha a fegyenc megvan, utána jöhet egy kis pulzusemelés a gumik segítségével. Ejj, retek nehéz leírni mit tervezek, így asszem kaptok majd inkább egy vidit róla. :) Szép leszek rajta, ígérem (vagy nem, ezt egész biztosra ígérhetem legalább) :D
Szép napot tedwysek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About