2012. június 24., vasárnap

5000


Na skacok...Most nézem, útközben meg lett az 5000 látogató. Azért szép ez, mert mire letudok futni 5000 métert egyben, addigra jön el épp itt is ez a mérföldkő. :)
Egyébként, anno, mikor megnyitottam ezt a blogot, nem volt különösebb célom vele. Magam sem tudom pontosan miért, azért hogy önmagam erősítsem, vagy másoknak segítsek...de azt hiszem ez lényegtelen, mert lassan, de biztosan kinövi magát a blog. Őszintén örülök minden sikernek, amit a segítségemmel értetek el, és bármennyire hihetetlen, amennyire támogatlak titeket én lélekben, ez ugyanúgy visszafele is igaz...
Eddig is igyekeztem hasznos információkkal ellátni titeket, és ígérem, ezután is igyekezni fogok. Tudjátok, soha semmit nem csináltam életem során igazán kitartóan, mindig csak félgőzzel, mert az is elég volt. Mióta itt vagyunk, és mióta csinálom ezt az egészet, más minden. Szenvedéllyé vált a mozgás, szenvedéllyé vált az életforma, és már máshogy tekintek minderre. Már nem csak a lemondást látom benne, hanem azt is, amit elértem, és azt is ami vár rám.
Köszönöm nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About