2012. június 13., szerda

Keep running

A helyzet jelenlegi állása szerint eléggé rákaptam a futásra (ejj...pedig mennyire utáltam...)...
Ellenben adódott némi probléma, illetve nem probléma, csak kényelmi szempontokat figyelembe véve az. Hát az az Isten nincs, hogy én kussban fussak, valami lófüttynek kell a búrámba szólnia, hogy menjen, aminek mennie kell. Ofkorsz az edző cuccaimon egy deka zseb sincs, na már most én farmerben azért se futok...
Tehát, eddig volt a telefonról zenét hallgatok megoldás. Gondoltam rá, hogy veszek egy karpánt tokot, de persze csak gyári van ebből is, ami 10,000,- Ft. Vagy, a másik verzió, hogy veszek egy akármilyen MP3 lejátszót, nem kell semmi hű de extrém jó márka, csak valami, ami szól, és arra veszek pántot, ami 3,000,- Ft, ellenben priceless az, hogy nem tudnak edzés közben baszogatni (mindig ez van ugyanis, hogy egész nap rám se bagózik senki, fel nem hívnának semmi pénzért), amikor edzek, richtig 0-24 csörög a kibaszott telefon. (Itt margóra megjegyezném, hogy egy kisebb MP3 lejátszó akár a melltartómban is elfér) :D

"Fuss le 10km-t és már bealáztad Magyarország lakosságának 96%-át."
Hát ez mekkora... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About