2012. június 4., hétfő

Keep me flying high in the sky



Nos, lassan vége a mai napnak, és a nehezén túl vagyok, úgyhogy azt hiszem most már legálisan nyilatkozhatok... :D
Kurva éhes vagyok...ezt így első körben leszögezném...Aztán...
Kurva fáradt vagyok....ezt így második körben (a faszom a hülye fejembe, mikor a kávéra is rászoktam)
Viccet félretéve (na jó, ezek nem voltak viccesek), tényleg éhes vagyok, rengeteget ittam ma a léböjt-cardio kúra keretében, és e percben értem haza az edzőteremből is. Futópad, én így szeretlek. Fél óra, és csillagokat látok (ebben persze jelentősen közrejátszik, hogy nem ettem)...Mindenesetre a kitűzött cél, hogy egy hónap múlva az 5 km gond nélkül tempósan menjen egyben (szigetkör), amit sokkal nehezebb lesz összealkotni, ha figyelembe veszem, hogy egy kis csalás keretében, de végül is csak a protein shake-el viszek be értékelhető tápanyagot a szervezetembe, ellenben hogy tovább gyilkoljam magam, a Blade-ről, és az Elkarni-ról nem álltam le, csak mert nem eszem...
Ez a nagy helyzet most, és azt hiszem, én ma emberi időben nyugovóra térek, hogy minél előbb elmúljon a haskorgás :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About