2012. június 5., kedd

"Megtisztultam"- 2.nap (A léböjt)

Hazudik, aki azt mondja, hogy csak méregteleníteni akar. Az is hazudik, aki azt mondja, hogy a léböjt után visszajönnek a leadott kilók. Tehát oda lyukadunk ki, hogy Greg House-nak megint igaza van:
"Mindenki hazudik, a változó csak az, hogy miről"
Van, aki 5 napig csinálja, van, aki két hétig, van, aki egy hónapig. Én most igazság szerint 20 napot tűztem ki célul, de ez még alakulhat 14 naposra. Nem, nem azért, mert nem vagyok elég kitartó. A léböjt kúrát nem úgy tervezték, hogy közben megpróbáltatásoknak veted alá a szervezeted. Tehát ebbe a kúrába nem fér bele a mindennapos cardio ezdés, mert összeesel. Ezzel én is tisztában vagyok. Éppen ezért csalok. Nem, nem kajálok közbe, csak igyekszem pótolni az elégetett tápanyagokat, így az esti fehérje turmixom maradt a helyén, annak ellenére, hogy ezt nem szabadna inni (sem a tej, sem pedig egyéb összetevői miatt). Így az edzések is mehetnek tovább, meg a megtisztulás is. :)
Második napon járok, ma reggel már annyira nem hiányzott a kávé, hála Istennek reggelre elmúlt a haskorgás is (cserébe este 8-kor már lefeküdtem), de még nincs vége a napnak. Ma nincs edzés. Holnap vár megint a futópad.
Az pedig, hogy utána visszajönnek-e, vagy sem a leadott kilók (ami pld. 14-20 napos kúra esetén 10 kiló is lehet), az csak rajtad múlik. Zabálsz? Jah, oké...akkor nyilván visszajön. Ez nem is kérdés. Ellenben ha a lejjebb vázolt étrendeket tartod, vagy tudod tartani, akkor tartós lehet a dolog. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About