2012. június 15., péntek

Goal achieved- Yes, I did it!

Igen, megcsináltam! És nem, nem úgy, mint Gyurcsány! :D
5,5 km, és csak annyit tudok mondani, hogy embertelen büszke vagyok magamra :) A világon az egyik legjobb érzés sutba dobni azt, aki voltál, és köszönni annak, aki leszel. Jó-jó, vannak ennél jobb érzések is, nem sorolnám őket, úgyis mindenki tudja a magáét, de...de...bassza meg...én...aki a világon mindig mindent feladtam, mielőtt elértem volna egy határt, ahol már azt mondom: "nah bazdmeg ember...ez már valami!"...megcsináltam....3-4x megálltam 30 másodpercre, de ezen kívül megvan. Július 4-én RunTilt lesz...és most már el merek menni. Egy leszek a sok közül, aki lefogja futni. De lefogom. És ennél több nem kell. Pár hónap, és bombanő leszek. És akkor majd szembe köpök mindenkit, aki azt mondta: "Neked ez nem fog sikerülni. Úgyis feladod"...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About