2012. június 22., péntek

Check list

Tudni kell rólam, hogy lyukas az agyam...De amennyire eltudtok valakit képzelni, akinek lyukas az agya...na...hát azt még szorozzátok meg kettővel alaphangon. Nem egyszer fordult elő, hogy 2-3 napig konkrétan elfelejtettem enni. Jó, a lényeges dolgok megmaradnak, de én anno, életmódváltás előtt, kábé délután 4-kor reggeliztem, mert akkor kezdtem el éhes lenni. Szóval így történhet az, hogy elfelejtek enni. Meg még egy csomó minden mást. :D
Így kiagyaltam valamit. Csináltam egy check-listet, amibe írogathatom magamnak, hogy mit ettem, azzal mennyi kalóriát sikerült magamba önteni, mi volt a mai edzés, és azzal mennyit égettem, bevettem-e a vitaminokat, és egyéb bogyókat. Minden napra kinyomtatom, szépen kitűzöm a motivációs falamra, és pipálgatok, írogatok. Egészen addig amíg meg nem szokom, hogy rendszeresen eszek, 3-4 óránként, és hogy óránként 4 deci vizet iszom, és beveszem a lófüttyöket is, amiket kell.
Így néz ki valahogy a dolog:


Na, nyilván a már beírt dolgok rettentő humorosak, de egyértelműen oda értelmes dolgok lesznek írva, csak muszáj volt valamit írni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About