2012. június 28., csütörtök

Livestrong

Hát a mai trappolás kábé olyan volt, mint egy elbaszott Monthy Python film. :D
Elvittem ugyanis az én egyetlen minimanó kutyuskám. Háromszor megálltunk kakilni, úgy 15-20x különböző növényeket megjelölni, azaz lehugyozni, és a fiam úgy döntött 3 kilométernél, hogy akkor ő most elfáradt, lefekszik. Hát az Istennek nem tudtam felrángatni, nem volt hajlandó megmozdulni. Marha nagy fazon volt. :D De jól szórakoztunk, és a zökkenők ellenére a 45 perces szigetkör megvan! ;) A távot pár száz méterrel előbb abbahagytam, mert kirohant ránk egy kutya egy házból, és le kellett szednem a kutyám a nyakáról, úgyhogy megállítottam a mérést, és onnan hazasétáltunk 300 métert (aminek egyébként Báró nagyon örült, mert a seggén szedte a levegőt). :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About