2012. június 8., péntek

Acti labores iucundi

Hát, a bátyuskám megnősült, elvileg én vagyok a következő a sorban házasság ügyben. Illetve így mondom: ciki volna, ha a most 11 éves húgom előbb menne férjhez, mint én. :D
Egyébként 50 percet futottam ma (jó, kocogtam) egyben, megállás nélkül, illetve 10-15 másodperces víz szünetekkel... Halálosan büszke vagyok magamra. :D
Kurva jó dolog a saját határaim feszegetni, mert én még mindig azt tartom, hogy a legnehezebb dolog saját magaddal harcolni, és a saját korlátaid ledönteni. Ettől lesz naggyá az ember. Ettől lesz ember...
"Ha van egy célod az életedben, egy igazi cél, nem számít, hogy szegény vagy gazdag származású vagy, ha keményen dolgozol és hiszel Istenben, elérheted a sikert az életedben." Ayrton Senna





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About