2012. november 13., kedd

DCC-Breaking

Jó reggelt (vagy ez még jó éjszakát?)!

Fegyenckedés terén jól haladok (azt hiszem), hiszen magabiztosan átléptem húzódzkodásból, és guggolásból a 2-es szintre, és úgy látom/érzem, ez a sors vár hamarosan a hídra, és kicsit később a fekvőre. Utoljára hagyom a fekvőt kézen, és a lábemelést (nyomorult six pack). Apropó, fekvő kézen, jelezném, hogy a kezdeti 5 mp-hez képest most már napi 2x20 mp-nél tartok, úgyhogy kitartóan küzdök az elemekkel, mint muslica a szélben. Azt ehelyütt leszögezném, hogy tényleg csak teljes magabiztosságot érezvén szánkázok a kövi szintekre, amiken már úgysem fog ilyen tempóban menni a fejlődés. Furcsa mód elkezdett megváltozni a látásom. Olyan, mintha felkerült volna egy terminátor szemüveg a képemre, ami bárhol járok, információk után kattogtat. Valahogy így képzeljétek el a dolgot: az a szék alkalmas lenne lábemelésre. Hopp, az a rúd ott a patika mellett, majd pont megfelel a húzódzkodásra. Hmmm, ez a kád nem csak fürdésre használható. Nah hát így kábé ilyen jelleggel, a szemem elkezdte szűrni a lehetséges edzési helyeket/tárgyakat. Eljött az a pont, hogy játszótérnek tekintem a lakást. De élvezem, mert még sosem tekintettem így a környezetemre.

Felmerültek kérdések, hogy a fegyenckedésen kívül csinálok-e még gyakorlatokat. :) Igen-igen, csinálok, de azt is csak itthon. Ha külön igény van rá, akkor felrakom az eredeti edzéstervem, a fegyenc+saját combot, azért írtam külön a fegyencet, mert az más tészta, más lapra tartozik. :) Nah, a hat alapgyakorlaton kívül amit még csinálok. Tolódzkodás (a kád szélénél nagyon very heppi/szánsájn a dolog), tricepszre, lányoknak integetőizomra. Szeretettel alkalmazom a jól bevált kitöréseket, sétálót, és szimplát egyaránt. Homorítás tarkóra tett kézzel, illetve széttárt kezekkel a hátra csuda jó gyakorlat. Popsira jól bevált láblendítések hátra nyújtott, és hajlított lábbal, állva, illetve négykézláb. Amit nem nagyon csipázok, és ebből kifolyólag nem is csinálom hű de gyakran, az a négyütemű fekvőtámasz...higgyétek el, mellek nélkül biztos nem volna gond a dolog, de így, szenvedés a köbön. Vádlira a jó öreg lábbujjhegyen séta-fika még mindig verhetetlen. Illetve van egy mega hiper szuper bendő gyakorlat sor youtube-on, íme:

Mint mondtam, totálisan beleszerelmesedtem a saját testsúlyos gyakorlatokba, mert valahogy azt érzem, nagyobb hatással voltam 2 hét alatt a testemre, mint az elmúlt több, mint egy évben, ez mondjuk egy kicsit dühítő, de ugyanakkor irtóra örülök, hogy idejében rájöttem a dologra.
A fitbuilder egyébként ezt írja erről:
"Az, hogy ekkora divat lett a dolog ennek fő oka a crossfit mozgalom előtérbe kerülése, illetve, hogy kezdik felismerni végre az emberek, hogy a legszebb cél a testnevelésben és az edzésben az, amikor a saját testsúlyodat képes vagy mozgatni!"
Nyah, kövi...Úton van már felém a heavy brutkó új futófelszerelésem. Hihetetlen egyébként, hogy ezek a dolgok mennyivel sokkal olcsóbbak itt Szlovákiában, mint Magyarországon. A megrendelt felszereléssel Pesten egy kirakatban 27, azaz huszonhétezer forintért szemeztem. Nah ezt itt sikerült 10 rugóból megúszni. Nem mindegy...

Szuper thermoruházat. Futi-futi, séta-fika, vigyázzá', mert engem nem  tántorított el eddig sem a hideg, sem az eső, sem a hó, ezután még ennyire sem fog. ;) Get ready for winter! ;)
Elvileg ma akartam menni a háziorvoshoz beutalóért műtétre, de rájöttem, hogyha kiderül, hogy gyulladásban vagyok, akkor jól bent is tartanak, de vasárnap van egy über brutál fontos vizsgám, és azt mindenképp meg kell még csinálnom. Úgyhogy jövőhét hétfőn let the game begin. Vagy mifene. A fájdalom egyébként már elenyésző, de ezen egy percen sem csodálkozom, ugyanis képes vagyok pszichésen bármilyen fájdalmat ignorálni, és megszüntetni, amolyan "bármit, csak műtétet ne" alapon. De kedves Xéni, nem baszol át. Akkor is elmész.
Szép napot, Ciklon voltam!

2 megjegyzés:

  1. Ha úgyis háziorvos és műtét, akkor igazán csinálhatnának egy mindenre (pajzsmirigy is) kiterjedő teljes vérképet előtte, csak a magad megnyugtatása végett.

    VálaszTörlés
  2. Gondolkoztam már rajta én is, mert valami nekem nem stimmel. Köszönöm, hogy eszembe juttattad, mert én tutira elfelejtettem volna. :)

    VálaszTörlés

About