2012. november 23., péntek

Whatever it takes

Jó reggelt Tedwysek!
Itt vagyok egy gyors helyzetjelentéssel, bár sok érdekesség nem történt. Elkezdtem járni a labor utat. Hétfőn vettek vért pajzsmirigyre, kaptam beutalót hormonra, amivel elmentem az endokrinológiára, és banyek, jövőhét szerdára kaptam időpontot. WTF? 10 napra előre tudtak csak adni. És akkor onnan még a jó Isten tudja mennyi az eredményig. Pajzsra egyébként hétfőn érkezik az eredmény, de attól nem várok sok újdonságot. A hormontól sokkal inkább. Vérvizsgálatot egyelőre nem kértem, mert májusban volt egy teljeskörű, úgyhogy nem éreztem szükségét. Ha a gyanúmmal ellentétben a hormonon nem találnak semmit, akkor megcsináltatom azt is. Ennyit a laborozásról. Hétfőn írom, mi a stájsz a pajzsommal. :)

Kövi...találtam egy jóképességű korlátot  pár percnyire innen, ami tökéletes a húzodzkodás, meg a fekvő második szintjéhez. De most kicsit tanácstalan vagyok. Ugyanis húzodzkodásból átléptem már kettesre, mert gond nélkül működött már a haladó szint egyesen. Ellenben húzodzkodás kettes szinten meg kábé haldoklom. 10et sikerült megcsinálni vízszintes húzásból, és azt se szabályosan. Most akkor trappoljak vissza az egyes szintre, vagy addig sajtoljam magamból a kettest, amíg jó nem lesz. Én ez utóbbit választanám, mert rohadtul csípom a szenvedést, és jól esett másnap az izomláz a hátamban (10 darabtól kérem szépen).
Húzodkodással egyébként van egyéb gondom is. A könyvben a felső kéztartást javasolja, de nekem az nem hogy nem esik kézre, még kényelmetlen is. Viszont totál más eredményt vált ki mindkettő. Úgyhogy egyelőre csinálom alsó fogással, aztán megpróbálkozok én azzal a felsővel, mert azért szeretném úgy csinálni, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Guggolásból 3x30-nál járok, és 3x40 az átjáró a next levelre. De egyelőre a 3x30-tól olyan izomláz van a lábamban, hogy a bokám lefosom tőle. Hihetetlen, hogy 1 hónap elég volt arra, hogy rájöjjek, gyenge hígfos az izomzatom, és fáj még belegondolni is, minek jártam kondiba, ha ennyire nem bírok magammal. 60 kg-kal szériáztam guggolásban, 3x12-ket, az nem esett ennyire nehezemre. 90-100-al lábtolóztam. Most vagy ennyire felszívódtak az izmaim, vagy ennyire alkalmatlan a kondi a funkcionális izmok fejlesztésére. Ez utóbbira szavazok.
Margóra megjegyezném, vasárnap egy 160 pontyos vizsgát 157 pontyosra sikerült teljesítenem, megérte tanulni. :) Jó-jó, külön oklevelet nem várok, de tőlem, aki nagyrészt úgy szoktam vizsgázni menni, hogy "baszok rá, csak a kettes legyen meg", nagy teljesítmény. :) Ez az óriás különbség az egyetem, meg a szakmám között. Az egyik púp a hátamon, a másik meg szerelemgyerek. Ideje volna folytatni a szakdogám, mielőtt minden az utsó pillanatra marad. Alig pár oldal van már hátra, de a konzulensem nem egy segítőkész fazon. Jah meg elkezdtem nyelvvizsgára készülni, mert kész röhej, hogy 20 éve tanulom a nyelvet, de még nincs egy nyamvadt középfokúm belőle.
That's all mára. Csókszi-smaccantás (nehezen hiszem el, hogy ezt leírtam), legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. Endokrinológiára tök hamarra kaptál időpontot, nekem anno hónapokat mondtak, hogy várni kell (aztán elmentem magánrendelésre).

    Húzódzkodás: szerintem csináld mindkét szintet: bemelegítésnek az első szintet teljesen tökéletesen, és utána próbálj megküzdeni a másodikkal. Így a technikád is és az eröd is fejlődik :)

    Grat a vizsgához :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa, akkor jó. Akkor a gond az, hogy úgy mentem oda, hogy biztosan azonnal megcsinálják. :D
      Köszönöm a tanácsot! Megfogadom. :)

      Törlés

About