2012. november 1., csütörtök

You look so fabolous

Szép jó reggelt mindenkinek. Kicsit elhanyagoltam a deadline-os bejegyzéseket, a fegyencedzés miatt, ami mindennapos folytatásos sorozat. De. Most itt vagyok. :)

Vérciki, nagy erőkkel járok napfelkelte futni, de napot még sosem láttam. :) Viszont rendületlenül hiszek benne, hogy sikerül. Valamikor. :) Ma reggel például felkeltem 5-kor, mert 6:31-kor sunrise, erre kinézek, reménykedve. Szakad az eső. A szakad alatt értsétek, hogy kábé így vízszintesen esik. Nah legalább mire elindultam, addigra már nem vízszintesen, csak függőlegesen esett. Jupi.

Újonnan 3 nadrágban, két felsőben, és egy pulcsiban járok ki. :) De rajta vagyok az ügyön, hogy legyen végre egy thermo futis nacim, asszem jövőhéten meg is rendelem, talán egy felső kíséretében, talán csak magában, ez majd még alakul. A lényeg, hogy elég legyen má' egy nadrág, mert mindennap egy mosásnyi cuccot elfutok/eledzek, és az nem buli.
Nyah, mi van még...Pár napja nem voltam kondiban, fegyenckedek. Egyébként élvezem. :) És amire azt hittem volna, hogy könnyű, mármint például az egyes szintek, azok sem könnyűek ám...Meglepődök időnként, úgyhogy most vagy én vagyok fosból (hihi), vagy csak szimplán tényleg jól vannak kitalálva a lépések. :)
Kövi. Hétvégén voltam egy Pink Cadillac nevű helyen, a Ráday utcában. Megyek a mosdóba, saccper leesik az állam, olyan tükör volt, hogy tyű, meg ha, és nekem is kell otthonra. Skubi!
Nah egyébként rettentően utálom ezt a tükörben pózolós cuccot, mert na. De van, hogy nincs sansz önkioldózni, meg különben is, meg egyébként is, de leakartam nektek fotózni, mert tök ari, és tetszik, és pont. Ki ez a jó nő? You look so fabolous. Kell-kell. Otthonra. :D
Legyen szép napotok, és tudjátok....
A könnyű nap tegnap volt! Minden áldott nap tegyetek meg mindent, mert képesek vagytok rá! :)
Ciklon voltam, pápusz :*

6 megjegyzés:

About